Hoi! Wij gaan in september 2 weken op vakantie, maar we komen er maar niet uit waar naartoe en hoe.
De auto lijkt me enerzijds fijn, want veel spullen kunnen mee en je kunt alles op je eigen schema doen. En je hebt op vakantie een vervoersmiddel. Wat me lastig lijkt, is dat hij dan zo lang in de autostoel moet zitten. En ik zou daar dan misschien minder de auto pakken om dingen te gaan bekijken omdat hij dan wéér in die autostoel moet.
Het vliegtuig lijkt me fijn omdat je dan zelf niet hoeft te rijden en dus wij allebei ons bezig kunnen houden met de baby. En je kunt wat verder van huis gaan. Nadeel is dat we dan waarschijnlijk ook een huurauto willen en minder spullen kunnen meenemen.
Wat ik zelf zou willen van een vakantie: strand, warm weer, een zwembad, een huisje waar we alles hebben om onszelf te vermaken en een mooi gebied met bergen oid. Liever geen grote stad. Iets waar genoeg te doen is, lekker uit eten, wandelen, een beetje winkelen of een excursie (geschikt met baby).
Mijn vriend is niet zo van de tropische vakanties en zou het liefst ergens gaan hiken in Scandinavië of Schotland of zo. Dus een echte zonvakantie moet het niet worden :)
We zien allebei Italië wel zitten, maar ik ben benieuwd naar tips en ook vooral andere voor- en nadelen van vliegvakanties of autovakanties waar we nog niet aan hebben gedacht.