15 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Roosje35
daar heb ik mij nog niet in verdiepen. tot aan 4 jaar heb ik nu iets haha l ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/maxi-cosi-rodifix-s-i-size-autostoeltje-basic-black-vanaf-ca-3-5-jaar-tot-12-jaar/9300000140568461/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000140568461&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwKnv48XlhwMVlq-DBx1CNg9iEAQYASABEgKdOfD_BwE ik denk zoiets. want vanaf 4 jaar ben je iso fix niet meer nodig
3 maanden geleden
Wij hebben een Osann one360. Mijn schoonmoeder heeft die ook en ze kan hem heel makkelijk weer voor mijn zoontje zetten maar ook voor ons nichtje van 3. Hij groeit mee.
3 maanden geleden
Wij hebben de cybex cloud Z voor de leeftijd tot max 13 maanden, de cybex sirona S voor de leeftijd tot 3-4 jaar en de cybex Solution S voor daarna, tot 12 jaar zegt cybex. Onze oudste kinderen zitten op de derde zitrij met zitverhogers. In totaal 3 dus.
3 maanden geleden
Reactie op m0mmy2023
Duidelijk dames, dan ga ik de pearl bestellen en wanneer ze hier uitgroeit ...
Dat zou zo maar eens kunnen. Bij de cybex sirona S staat dat het tot 3-4 jaar is maar dat ze er maar tot 105cm in kunnen zitten. Hij is net 3 en is net over naar de volgende stoel.
3 maanden geleden
Wij hebben een Joie i-spin 360. Deze kun je volledig om zijn as draaien. Tot op heden heel tevreden mee. Staat als één van de hoogste aangeschreven bij Adac en consumentenbond. Goede prijs itt tot maxi cosi en Cybex. Zou ik persoonlijk altijd naar kijken en niet per se een bekend merk kiezen. Mijn advies; check het testoordeel op Adac (hoe lager de score, hoe beter).
3 maanden geleden
Heb het nog even opgezocht; maxi cosi Pearl 360 heeft een score van 2.1. Joie heeft een 1.6. Groot verschil dus. Verdiep je er van tevoren vooral goed in om uit te zoeken waar deze “slechtere” score vandaan komt. Het kan ook zoiets zijn als comfort. Of gebruiksgemak, het is maar net waar jij waarde aan hecht.