7 Reacties

2 jaar geleden

hier hetzelfde. ik durf hem ook niet meer te gebruiken. we hebben hem al 5 jaar, maar toch. durf het niet aan, want mocht er niet iets gebeuren dan kan je het nergens op verhalen, want ze hebben je gewaarschuwd. hoop dat ze dinsdag met een goed statement komen. maar ben er bang voor. ik ga niet een jaar wachten op reparatie, dan een andere aanschaffen. de fiets is mijn auto en kan nu dus niks. afwachten nog maar even. maar snap je gevoel heel goed

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Ik heb er ook 1 sinds oktober 2023. Dus echt nog nieuw en nog niet veel mee gereden. Een babboe curve E. Ik hoop dat ze dinsdag eindelijk met meer info komen want ik zou oo' graag willen weten of we die nog kunnen/mogen gebruiken. Ik woon in België trouwens. Ik voelt gewoon zo zot om een gloednieuw bakfiets inde garage te hebben staan met het idee dat die misschien zou breken...

2 jaar geleden

Ja ik ben ook bang dat er niet uit gaat komen wat wij willen.. Het liefst wil ik m'n geld volledig terug en dan kijken of we een andere bakfiets gaan kopen. Zo waardeloos 😣

2 jaar geleden

Ja heb ik gedaan dankjewel!

2 jaar geleden

Hallo allemaal, Hoe gaat het nu met jullie bakfietsen. Fietsen jullie er momenteel nog op? Hebben jullie al contact gehad met babboe? Ik heb het nummer van de fiets doorgegeven wat ze aangaven ( heb type: curve -e ), maar tot op heden niks gehoord alleen dat ze contact met je opnemen. Dit is nu een maand geleden. Ben heel benieuwd. Zal vast een klus zijn om iedereen te benaderen, maar wil wel eens weten waar we aan toe zijn, want dit schiet nog niet echt op. Denk dat ik over paar weken anders maar eens ga bellen

2 jaar geleden

Reactie op mardi1985

Hallo allemaal, Hoe gaat het nu met jullie bakfietsen. Fietsen jullie er ...
Wij hebben ook alles doorgegeven, maar tot op heden nog niks gehoord.. 😩