27 Reacties

2 jaar geleden

Hi mama! Hier het zelfde ! Alleen is mijn baby bijna 5 wkn😁 baby wil graag bij je zijn heeft de geborgenheid nodig! Een draagzak of draag doek werkt echt super! Je handen vrij maar toch je baby bij je. Google even naar whitenoise box voor baby's! Super apparaatje met geluiden van oa de baarmoeder en andere geluidjes/ muziekjes. Hoop dat je er wat mee kan!

2 jaar geleden

Ik lees mee want mijn baby van 7 weken doet precies hetzelfde.

2 jaar geleden

Reactie op savage

Hi mama! Hier het zelfde ! Alleen is mijn baby bijna 5 wkn😁 baby wil gra ...
Hi Savage, Draagdoek werkt ook goed hier. Dat was ik even vergeten te melden. Het is meer ik wil haar leren om in de box/cosleeper te slapen, maar zodra ik haar neerleg is ze wakker. Is het te vroeg om een baby van 7 weken te leren om alleen te gaan slapen bv in de box/cosleeper? White noise heb ik ook in de avond aan staan, maar ik lig dan ook bij haar en daar wordt ze rustig van.

2 jaar geleden

Exact hetzelfde hier met ons meisje van 7 weken... Ik blijf haar gewoon zo vaak mogelijk dragen in de doek, maar de nachten zijn erg zwaar zo.

2 jaar geleden

Reactie op Linetje

Exact hetzelfde hier met ons meisje van 7 weken... Ik blijf haar gewoon zo ...
Hi Linetje Ohh wat erg. Hoe krijg je haar in slaap in de nacht?

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad. Sinds vorige week haar wakker in co sleeper gelegd , bij haar gaan zitten en zachtjes tegen haar gepraat en over haar voorhoofd geaaid . Ze viel in slaap en werd wel om de 10 min wakker Elke keer opnieuw bij haar gezeten en dit 3 avonden zo gedaan ook in de nacht . Ik heb een ook een knuffeltje een hele dag bij me gedragen zodat deze naar mij rook en dit bij haar gelegd. Nu slaapt ze in de co sleeper!

2 jaar geleden

Ons mannetje nu bijna 2 maandjes heeft het ook overdag iig. Snachts slaapt hij wel in zijn eigen bedje met white noise aan met een zij slaper want op zijn rug vindt hij het verschrikkelijk. Overdag kan ik hem alleen wegleggen als hij bij mij inslaap is gevallen en ook dan kan ik hem alleen op zijn buik neerleggen. Als ik hem op zijn rug leg is het meteen gillen en overdag wilt hij niet op zijn zij dus moeten we heel veel op hem letten. Gaat wel steeds wat beter maar we zijn er nog niet. En wakker in de box of baby gym wil hij ook niet iig niet op zijn rug...

2 jaar geleden

Reactie op KG2023

Hi Linetje Ohh wat erg. Hoe krijg je haar in slaap in de nacht?
Soms helemaal niet, en dan maak ik me ongerust dat ze niet voldoende slaapt. Soms is ze zo diep in slaap dat ik haar kan inleggen, vooraf ingebakerd, met white noise en mijn hand op haar in de voorverwarmde co-sleeper

2 jaar geleden

Ik heb gehoord dat het een fase is… onze dochter (vandaag 7 weken) heeft er ook al een goede 4 dagen last van. Hier voornamelijk in de nacht niet in slaap te krijgen, veel huilen etc en overdag slaapt ze alles bij. Ik hoop dat het snel voorbij is want ook wij zijn doodmoe. Weet dat je niet alleen bent❤️ mocht je er ook in de nacht mee zitten, mag je me altijd berichten om samen wakker te zijn! Liefs en alles komt goed

2 jaar geleden

She Just need you! Snap zeker dat het vermoeiend is...te vroeg? Ik weet niet elk kindje is anders natuurlijk. Ik heb zelf 5 kids en mijn baby nu is de enigste die niet alleen wil slapen. Eerst wou ze helemaal niet, toen werd het 10 min en nu is het een uurtje op een dag. Mijn kraamhulp vertelde mij wel als het savonds niet lukt probeer het dan overdag zodat ze er aan kan wennen . En inbakeren al geprobeerd? Kan zijn dat ze wakker word van haar eigen bewegingen.

2 jaar geleden

Ja hier ook. Inmiddels kan hij overdag steeds beter zelf in slaap vallen. Alleen nog niet bed, ik blijf hem elke dag minstens een half uur tot een uur in bed houden. Eerste half uur houd hij zichzelf bezig daarna is het wel.miepen. Maarre vandaag zelf in slaap gevallen en het duurde maar 15 min. Maar het begin is er denk ik dan maar. Ik geloof er heilig is dat het wel goed komt. Vind t wel soort van spannend idd in januari moet ik idd ook weer gaan werken. Dus hij moet dan wel een beetje slapen overdag🙃

2 jaar geleden

Reactie op KG2023

Hi Savage, Draagdoek werkt ook goed hier. Dat was ik even vergeten te mel ...
heb je al geprobeerd om haar op haar buik te leggen ? ik heb ook zoontje van bijna 6 weken die niet in eigen bed slaapt alleen op mij. ik ben erachter dat hij een buikslaper is dus overdag als hij slaapt kan ik hem op zijn buik wegleggen in d'r box. ik weet niet ideaal met deze leeftijd maar zo heb ik wel bewegingsvrijheid overdag ik blijf wel altijd dichtbij of met de camera op hem gericht. hoop zelf natuurlijk ook dat hij ook andere manieren leert slapen dus probeer het wel af en toe anders. snachts ligt hij bij mij. ik ga nog het inbaker zakje van love to Dream proberen. ik heb er al 2 geprobeerd helaas zonder succes.

2 jaar geleden

Reactie op beetjex

Ik heb gehoord dat het een fase is… onze dochter (vandaag 7 weken) heeft er ...
Dat vind ik echt super lief. 😘lijk me fijn om elkaar te steunen. Fijn om te lezen dat er meer moeders hetzelfde probleem hebben Ik ben ook doodmoe. Wat doen jullie nu om te kunnen slapen?

2 jaar geleden

Reactie op savage

She Just need you! Snap zeker dat het vermoeiend is...te vroeg? Ik weet nie ...
Ik heb soms ook de gedachte dat ze mij nodig heeft, maar dan krijg ik te horen dat ik haar verwen😅 Overdag heb ik idd ook geprobeerd. Dan leg ik haar in de box en dan is ze binnen 10 sec weer wakker. Inbakeren hebben we ook geprobeerd vond ze niks. Slaapzak vindt ze wel fijn.

2 jaar geleden

Reactie op Alish

heb je al geprobeerd om haar op haar buik te leggen ? ik heb ook zoontje v ...
Ik heb op de buik niet geprobeerd, omdat ik dacht dat het niet goed was, maar miss moet ik dat een keer proberen. Inbakeren vond ze ook niks. Ik ben of love to dream gaat werken.

2 jaar geleden

Reactie op KG2023

Ik heb soms ook de gedachte dat ze mij nodig heeft, maar dan krijg ik te ho ...
Baby’s van die leeftijd kunnen niet “verwend” worden. Als een baby huilt heeft hij/zij je nodig. Andere manier van communiceren hebben ze niet, dus gewoon lekker bij je pakken, en er van proberen te genieten, er komt een dag dat ze niet meer willen dat je ze knuffelt 😉

2 jaar geleden

Reactie op KG2023

Dat vind ik echt super lief. 😘lijk me fijn om elkaar te steunen. Fijn om ...
Wij wisselen de nachten af, zodat we toch ieder wat slaap krijgen om en om.

2 jaar geleden

Reactie op KG2023

Ik heb op de buik niet geprobeerd, omdat ik dacht dat het niet goed was, ma ...
ja wordt natuurlijk afgeraden ivm nog niet genoeg nekkracht net als op mama slapen ook dat wordt afgeraden. maarja ik heb er constant toezicht op overdag, snachts slaapt hij nog op mij gewoon of tegen mij aan op zijn zij. zo kan ik in iedergeval even wat eten of wat opruimen in de woonkamer of gewoon even relaxen zonder baby op mij. ik ben blij dat ik het heb geprobeerd. Je moet doen wat goed voelt.

2 jaar geleden

Dit hadden wij in het begin ook met ons zoontje van 7 weken Na het voedingsmoment tuttelen of spelen wij standaard een half uurtje i.v.m. reflux. Hierna wordt hij in de box of het wiegje gelegd met zijn inbakerslaapzak aan. Standaard zetten we white noise aan en geven we hem de speen. Dan blijven we eventjes bij hem hangen tot hij zijn oogjes sluit. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Gisteren viel hij zowat meteen in slaap, vandaag ben ik 45 minuten ermee bezig geweest. Wil het toch volhouden gezien hij in januari naar de opvang gaat.

2 jaar geleden

Reactie op cheyennevdl

Baby’s van die leeftijd kunnen niet “verwend” worden. Als een baby huilt he ...
Zo denk ik er ook over alleen ben ik bang dat ik over 6 weken een probleem ga krijgen bij de opvang.😅