9 Reacties

4 maanden geleden

Als wij Hollandse pot eten eet hij dit gewoon mee maar dit is hooguit 1 keer per week

4 maanden geleden

Wij geven al 1.5 maand (bijna) alles wat wij hebben! Macaroni, nasi, spaghetti, mihoen, Hollandse pot. Ze lusten alles! We doen zo min mogelijk met kruidenzakjes. Af en toe komt. T een x voor maar das geen probleem!

4 maanden geleden

Hij eet bijna alles wel mee. Als we kruidenpasta oid gebruiken die niet zelfgemaakt is dan krijgt hij voordat we dat toevoegen, of spoelen het af. Kant en klaar doen wij sowiso niet aan en als wij soep eten krijgt hij iets uit de vriezer 🤷‍♀️

4 maanden geleden

Bij mij krijgt ze ook heel vaak wat ik voor ons maak! Gister had ze lasagne op🥹😇! Lekker mee laten eten zolang het babyproof is.. ik doe alleen geen zout pas als k voor haar appart heb. En nu mogen ze best wat hebben. Ik ga vanaf 10.5 maand met de pot laten mee eten. Dan ook geen rekening meer houdend🤣

4 maanden geleden

Bij ons wordt al met de pot meegegeten. Het enige wat ik doe is voordat er kruiden ingaan schep ik voor de jongste uit wat nodig is. Ik ben nu begonnen met rustig aan groene kruiden te gaan toevoegen in haar eten.

4 maanden geleden

Hoi, mijn kleine ook 9,5maand eet ook lekker mee. Ik let hier en daar op de kruides vooral 🧂 zout… verder vind die het lekker, morgen eten wij bv pizza dan kook ik voor hem wat anders en meteen voor 2dagen of stop het weg in de vriezer🥰 mijn kleine vind rijst heel lekker, gewoon simpel met kip en groente of pasta carbonara

4 maanden geleden

Reactie op Faabgx

Wij geven al 1.5 maand (bijna) alles wat wij hebben! Macaroni, nasi, spagh ...
Gekke vraag misschien, maar welke kruiden gebruik jij in de nasi? Ik wil dar ook eens maken zonder zakje, maar heb geen idee hoe ik het dan op smaak kan brengen

4 maanden geleden

Hier eten ze eigenlijk altijd met de pot mee. 3j en 8,5m. Soms iets ergs gekruid of eten we pas wanneer de kinderen op bed liggen. Dan krijgen ze iets uit de vriezer of omeletje met groente en pasta/rijst. Jongste soms een potje.

4 maanden geleden

Hier werd met de eerste hapjes al met de pot meegegeten , dus dat gaat prima. Als je hem eerder eten dan jullie eten zou je evt van de vorige dag een portie kunnen bewaren