8 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar hier drinkt ons zoontje ook aanzienlijk minder dan voorheen. Hij was 8 weken oud toen dat begon inmiddels gaat het weer wat beter.

2 jaar geleden

Is het alleen aan het begin van het drinken of de hele duur van de voeding. Mijn zoontje die had een tijdje last van de toeschiet reflex door dat de melk aan het begin er erg snel uit kwam liet mijn zoontje los. Ook kan spruw de oorzaak zijn door het onaangename of pijnlijke gevoel in de mond

2 jaar geleden

Dit kan ook van een sprongetje komen. Rond de 8 weken hebben de meeste baby鈥檚 een sprong. (Sprong 2) https://www.oeiikgroei.nl/mentale-sprong-2/ Niet alles is altijd te verklaren op deze manier, maar het zou het kunnen zijn!

2 jaar geleden

Ben heel bang dat het aan me voeding ligt dat de productie niet meer goed is of iets, dat er miss te weinif uitkomt馃槺

2 jaar geleden

Wanneer je baby minder dan de helft drink van wat hij/zij normaal dronk is het belangrijk om naar de huisarts te gaan. Ons zoontje deed dat ook rond week 8 en we dachten heel lang dat dat door zn eerste sprongetje kwam, maar uiteindelijk is hij opgenomen in het ziekenhuis met het Rhinovirus. Het is helaas snotterseizoen en babys zijn daar niet zo goed tegen bestand. Ik moet er wel bij zeggen dat een ziekenhuis opname eerder uitzondering dan regel is bij een virus. Ons zoontje heeft een hartafwijking waardoor hij al sneller moet worden opgenomen bij een virus.

2 jaar geleden

Reactie op NinSer

Wanneer je baby minder dan de helft drink van wat hij/zij normaal dronk is ...
Was hij ook echt ziekjes of alleen minder drinken?馃槺

2 jaar geleden

Helpt het misschien om de melk af te kolven en in een flesje te geven?

2 jaar geleden

Reactie op UmmSulayman

Was hij ook echt ziekjes of alleen minder drinken?馃槺
We merkte wel dat hij een beetje anders was en hij moest twee keer flink spugen, maar hij had geen koorts of snotneus of hoestje ofzo. Vandaar dat we dus ook de eerste dagen dachten dat het door zn sprongetje kwam. Want volgens zn uitgerekende datum zat hij daar toen precies in.