8 Reacties
2 jaar geleden
Doet ons zoontje ook de laatste dagen. Zit in dezelfde twijfel.. maar hij lijkt het vooral te doen als die moe is. Dus denk zelf dat t ook daarmee te maken kan hebben.
Tijdens te fles grijpt ie overal heen, is drama haha
2 jaar geleden
Mijn zoontje deed dit ook, en uiteindelijk heeft hij een fixe oorontsteking gehad. Ik zou voor de zekerheid er even naar laten kijken. Een oorontsteking bij zulke kleintjes is inderdaad heel heftig. Mijn zoontje heeft 3 dagen bijna non stop gehuild/gekrijst.
2 jaar geleden
Dankjewel voor de reacties. Zo te horen is ze niet de enige. Al lijkt ze het bij mij toch uit enig ongemak te doen. Ik zat inderdaad ook aan tandjes te denken. Alleen ze kwijlt niet, en bij mijn zoontje kan ik me herinneren dat de kraan zo ongeveer open stond.
Zo lastig, konden die kleintjes maar aangeven waar ze last van hebben 馃槥. Denk dat ik het voor nu nog even aankijk.
2 jaar geleden
Als je niet direct het idee hebt dat ze er last van hebben, geen koorts hebben (dat gaat vaak gepaard met een ontsteking), dan zou het ontdekken kunnen zijn, of tandjes. Mijn zoontje deed dat ook en nog steeds wel af en toe. Ik denk dat het bij hem ontdekken is. Hij krabt daarbij ook wel over z'n bolletje maar heb daarbij wel het idee dat hij jeuk heeft. Hij had erg veel last van berg en hier hebben we een speciale shampoo voor gekregen. Berg is nu weg maar de jeuk helaas niet, al blijf ik het wel insmeren met neutral olie of de La Roche-Posay Lipikar Baume AP+m cr猫me