10 Reacties

15 dagen geleden

Enige wat ik me kan bedenken is dat een baby zich tot 30 weken een met zn mama voelt

15 dagen geleden

Hier heeft mijn zoontje precies hetzelfde ..ik volg even

15 dagen geleden

Hier precies hetzelfde, mijn zoontje doet veel vrolijker tegen mijn man dan tegen mij en maakt met mijn man ook meer contact (het valt mijn man ook op dus ik ben niet gek). Word ik enorm onzeker van en ga “gemaakt leuk” doen om ook een lach te krijgen. Geen idee hoe het komt, mijn man en ik werken evenveel (4 dagen) dus de tijd die we met mijn zoontje doorbrengen is hetzelfde. Ik heb dus geen tips of verklaringen maar wel de boodschap dat je niet alleen bent hierin!

15 dagen geleden

Hier hetzelfde hoor! Papa krijgt echte schaterlachen, zonder er veel moeite voor te doen. En wordt overal gevolgd 👀. Ik begreep van twee vriendinnen met zoons dat het bij hen hetzelfde was, maar dat voordat ze 1 waren alleen nog maar mama werd 🥰.

15 dagen geleden

Hier is dat ook maarja hij zit de hele dag met mij opgescheept en wil dus alleen maar papa papa papa als die thuis is 🤭 ik vind het niet erg, ik geef nog volledig bv dus ik weet dat hij mij nog nodig heeft. Met kv was dat waarschijnlijk lastiger voor mij geweest 🤔 maar ergens ook wel logisch dat hij papa wil als die thuis is want hij ziet mij gewoon meer. 🤷‍♀️

15 dagen geleden

Baby snapt nog niet dat hij niet hetzelfde is als mama.. zodra hij dat gaat beseffen is er een grote kans dat dit gaat veranderen🥰 snap dat je hier onzeker van wordt maar je moet het vooral zien als compliment dat hij zich veilig voelt bij jou 💕

15 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Baby snapt nog niet dat hij niet hetzelfde is als mama.. zodra hij dat gaat ...
Ze herkennen tussen drie en zes maanden gezichten en daarmee mensen en reageren daarop door bijvoorbeeld te lachen. Ze snappen tot een bepaalde mate echt meer denk ik soms dan dat wij denken

15 dagen geleden

Hier lacht de kleine ontzettend naar papa en oma, maar richting mij ook als hij bij anderen is en mij ziet. Hij speelt liever met papa, maar knuffelt liever met mij. Ik begrijp dat je onzeker wordt. Ik denk dat de kleine dol op je is, en helemaal niet boos op je is. Het is logisch dat hij anders reageert per persoon. Dat doe jij ook☺️ Ik denk dat het gewoon karakter is, en normaal gedrag. Jouw gevoel (mom guilt en onzekerheid) is ook heel normaal. Volgens mij zit het helemaal snor👌

15 dagen geleden

Super lief voor de gerustellende berichten❤️❤️

13 dagen geleden

Hier hetzelfde,bij papa lacht hij altijd gelijk