8 Reacties
één jaar geleden
Je hoeft niet bij elk plasje te verschonen? De luier is er voor gemaakt om het allemaal op te vangen. Zolang er geen poep in zit zou ik hem pas voor de volgende voeding verschonen of erna, wat voor jou het beste uit komt. Maar het is niet zo dat als hij dan gelijk weer een klein plasje doet je gelijk een andere luier aan moet doen. Er komt een periode dan slapen ze van 19.00 tot 07.00 en dan ligt hij ook heletijd in dezelfde luier.
Door lekken kan ook gebeuren doordat de luier toch net niet helemaal goed zat. In principe kunnen luiers echt wel tot 12 uur droog blijven.
één jaar geleden
Reactie op Beschuitje1995
Je hoeft niet bij elk plasje te verschonen? De luier is er voor gemaakt om ...
Ahh ja ik verschoonde hem meteen omdat ik hem net de fles had gegeven en ik dacht zometeen lekt hij weer door. Het kan inderdaad ook zijn dat die niet zo goed gezeten heeft. Hij ligt voor mij en ineens viel het mij op dat zijn luier weer boller was en toen had hij dus weer geplast, dus vandaar dat ik mij ook afvroeg of het normaal is dat ze in een korte tijd zoveel plassen.
één jaar geleden
Hoe zwaar is je zoontje? Hier ook n grote plasser, ik ben al naar maat 3 gegaan. Past prima al moet je hem wel goed dichtsnoeren. M’n zoontje is bijna 6 weken en al wel iets van 5,5 kilo. Hier plast hij ook vaak tijdens het verschonen als ik een nat doekje op z’n piemel leg. Dat scheelt alweer 🫣 Mss kun je dat proberen nog.
één jaar geleden
Reactie op Besje87
Hoe zwaar is je zoontje? Hier ook n grote plasser, ik ben al naar maat 3 ge ...
Wij gaan morgen naar het consultatiebureau, ben heel benieuwd hoeveel hij weegt, 4 weken geleden woog hij 3820. Ja dat heb ik dus ook, want ik laat hem bij het verschonen ook eerst plassen en heel soms dan denk je nou hij heeft al geplast nu gebeurt er niks en dan gewoon toch weer moet… nou ik vertrouw dat ding voor geen meter 😂
2 maanden geleden
Onze zoon is net 5 weken oud vandaag maar sinds gisteren plast hij ontzettend veel. Heb ik net de luier gewisseld en heeft die weer geplast. Denk zeker meer dan 10 luiers op een dag. Weigert fles voeding en drinkt alleen borst maar niet lang (terwijl ik lage melkproductie heb). Iemand ervaring hiermee? Moet ik me zorgen maken?