23 Reacties

3 maanden geleden

Plastic flesje met gekleurde rijst is een dikke topper hier 馃檹馃徑

3 maanden geleden

Ik lees mee!

3 maanden geleden

Lege buizen van een grote bellenblaas vullen met water (en een beetje lijm) en kraaltjes, moertjes of pompons. Zelf een soort watermat/verfmat maken in een ziplockzak, leuk voor aan tafel.

3 maanden geleden

Volg

3 maanden geleden

Hier is het een grote hit als mama de rolmaat uittrekt 馃槀馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Liese2023

Hier is het een grote hit als mama de rolmaat uittrekt 馃槀馃槄
Hoe kom je hier ook achter? Haha

3 maanden geleden

Wat hier ook nog leuk is: onderzetters van tafel af trekken en op de grond laten vallen. Speciaal voor hem dus onderzetters van de boerderijwinkel gevraagd (klant van mijn man), waar allemaal boerderij dieren op staan. En elke keer als hij er een pakt zeg ik welk dier het is, laat hij hem vallen en dan zeg ik het geluid 馃ぃ馃憣 Of dezelfde bij elkaar zoeken, onderzetter, plaatje in boekje, pluche (of plastic) beest enz die hetzelfde zijn. Bijv verschillende kippen oid of juist kleurtjes die hetzelfde zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Lauri1996

Hoe kom je hier ook achter? Haha
Ik moest wat opmeten en ze kreeg gelijk een lachbui馃槀

3 maanden geleden

Met van die deksels van babydoekjes kan je ook heel leuke dingen doen .馃槉

3 maanden geleden

Of sensory play.

3 maanden geleden

Deze zou ze heel leuk vinden denk ik. Maar ben wel een beetje angstig dat ze zoiets open zou krijgen en inslikt. Nooit alleen laten spelen natuurlijk, maar een ongeluk is snel gebeurd... Dus mss enkel vullen met iets heel kleins zoals bijvoorbeeld rijst?

3 maanden geleden

Ook leuk 馃榿

3 maanden geleden

Reactie op Julesss

Met van die deksels van babydoekjes kan je ook heel leuke dingen doen .馃槉
Ohh deze is wel heel erg leuk 馃き

3 maanden geleden

Zakdoekjes scheuren doet ze heel graag. Is blijkbaar ook een hele goede oefening voor de lateralisatie. Ze wil ze ook wel opeten dus moet wel samen 馃榿. Zo sorry voor de spam 馃檲.

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Wat hier ook nog leuk is: onderzetters van tafel af trekken en op de grond ...
Wat leuk! Hier vind hij vaak ook alles wat niet voor hem bedoeld is het leukste.. bijv zo鈥檔 katten doos met balletjes erin die er niet uit kunnen

3 maanden geleden

Mijn zoontje vindt met een rietje in een beker water blazen heel grappig. Hoewel ik liever zou hebben dat hij er iets meer uit dronk haha

VRIEND

3 maanden geleden

Leeg flesje met muisjes vullen werkt hier goed

3 maanden geleden

Pittenzakjes in een eierdoos

3 maanden geleden

Reactie op mam123aatje

Pittenzakjes in een eierdoos
Google op 'pip bags', heel makkelijk zelf te haken

3 maanden geleden

Reactie op mam123aatje

Google op 'pip bags', heel makkelijk zelf te haken
Ahh dat is cool 馃憖 Ons zoontje vind eierdozen ook echt helemaal fantastisch. Ga dit eens opzoeken 馃き