11 Reacties

20 dagen geleden

Hier hetzelfde. Hij doet zijn mond er niet eens voor open. Helaas geen tips

20 dagen geleden

Stukjes hardgekookt ei hier ook geen fan. Roerei gaat dan weer wel goed 🤷‍♀️

20 dagen geleden

Rapley misschien iets? Stukken die hij zelf kan vast pakken. Google even als je er niet bekend mee bent. Verder, lekker blijven aanbieden en niets forceren. Hij heeft het op een gegeven moment echt wel door! CB lekker laten praten over een fles laten vallen. Kijk lekker naar je kindje en wat hij nodig heeft! Sommige kindjes hebben even de tijd nodig aan "vaste" voeding te wennen.

20 dagen geleden

Hier ook lang last van gehad tot eergisteren, ineens doet hij zijn mondje wel open en eet hij veel beter. Hij is ook bijna 6 maanden. Ik denk vooral geduld hebben..;)

14 dagen geleden

Reactie op Veraxx

Hier ook lang last van gehad tot eergisteren, ineens doet hij zijn mondje w ...
Jaa hier dus ook! Zondag is ie 6 maanden en sinds afgelopen maandag lust ie zijn hapjes ineens wel en kan het niet snel genoeg gaan met de lepel.

14 dagen geleden

Hier met een lepeltje wisselend succes maar rapley methode is altijd een grote hit!

13 dagen geleden

Hier ook. Onze dochter is sinds maandag 6 maanden en vanaf 4 maanden al aan het oefenen. Maar ze vindt er nog niks aan. Ze krijgt een paar hapjes binnen en de rest zit ze echt volledig nog op melk. Maak me er soms wel zorgen over dat ze niet genoeg binnen krijgt dan..

13 dagen geleden

Oh gek, mijne is ook 6 maanden en precies hetzelfde. Arts van CB gaf aan dat het niet uit maakt en nog steeds om de smaak gaat…. Oke…..

13 dagen geleden

“Food under one is just for fun”, wat een gek advies van het CB 🫠. Ons zoontje wil nog nergens wat van weten, ik maak me er niet druk om, komt vanzelf.