21 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde. Kleine man bijna 1 jaar doet het nog steeds en ook werkelijk alles wat die te pakken krijgt

2 maanden geleden

Haaaa, ja mijn dochter ook hoor.. ze is gek op gras.. Kon gister nog wat uit haar mond halen, maar een klavertje heeft ze opgegeten.. Nu maar hopen dat het een klavertje vier was.. 🍀

2 maanden geleden

Hier ook! Ze zegt nu bahbahbah terwijl ze alles in haar mond stopt😂 ik heb haar nu wel geleerd tong uit te steken en dat doet ze braaf, misschien een tip. Maakt het makkelijker eruit vissen

2 maanden geleden

Ja hoor doet die van ons ook. Paar weken geleden hap met zand genomen... eet regelmatig papier (want ja papa ruimt niet goed op) en plukt ook katten haren en steentjes enz van de grond af... ik laat hem maar doen, is echt geen doen om hem er constant op te wijzen. Ik krijg ook maar 1x per week huishoudelijke hulp vanuit de gemeente. Het is voor mij te zwaar om zelf te stofzuigen 🤷‍♀️ Tja wordt hij hard van denk ik dan maar. Meer dan af en toe een veger door de kamer is voor mij gewoon niet haalbaar (zelfs dat kost mij mn handen voor die dag)

2 maanden geleden

Reactie op Lotje6

Haaaa, ja mijn dochter ook hoor.. ze is gek op gras.. Kon gister nog wat ui ...
Haha hoop het ook 🍀 Die van ons vond gras eerst ook wel leuk, maar nu trekt hij meteen z’n beentjes op als je hem erop wilt zetten 😆

2 maanden geleden

Reactie op smuldersfo

Hier ook! Ze zegt nu bahbahbah terwijl ze alles in haar mond stopt😂 ik heb ...
Hahaha heerlijk contrast 😂 maar dat van die tong is wel een goede tip! Ga eens kijken of ik hem dat kan aanleren.

2 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Ja hoor doet die van ons ook. Paar weken geleden hap met zand genomen... ee ...
Ja snap ik! Vraag me soms ook niet of het beter is om hem maar gewoon te laten ontdekken. Alleen met takjes en kiezeltjes vind ik dat toch te eng 🙈

2 maanden geleden

Reactie op NMI9

Ja snap ik! Vraag me soms ook niet of het beter is om hem maar gewoon te la ...
Kiezeltjes zou ik idd wel mee opletten. Takjes kan op zich geen kwaad. Ze kauwen er ook op he en kleine stukjes doorslikken is niet erg. Ronde voorwerpen vooral zijn wel verstikkings gevaar.

2 maanden geleden

Hier ook. Letterlijk alles. Mijn haren, ze pakt haren van de kat en wil ze in dr mond doen. Afstandsbediening, alle speelgoed alles!! 🤣

2 maanden geleden

Hier ook. Zooo irritant soms. Vooral stenen in onze tuin, de hondenbrokken, zand etc etc.

2 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Ja hoor doet die van ons ook. Paar weken geleden hap met zand genomen... ee ...
Ik noem hem hier Holle Bolle Gijs🤣 het is gewoon een papierversnipperaar haha

2 maanden geleden

Hahah herkenbaar!! Ik moet wel zeggen dat het ineens een stuk minder is geworden, alsof hij weet wat je wel en niet kan eten. Chips wel in zijn mond steken maar een stofje of blaadje niet. Tegenwoordig wordt alles aan ons gegeven dus ook de vieze dingen van de grond. En anders zeg ik; ’geef maar aan mama’ en dan heeft hij het. Misschien kan je hem dat proberen aan te leren?

2 maanden geleden

Ja hier ook echt extreem! Alle stipjes of dingetjes op de vloer probeert hij op te pakken en gaan in één lijn zijn mond in 😅 best vervelend want we hebben een hond en een kat dus veel haren en zand en soms rondzwervende brokjes of zo. Schijnt dat sommige kindjes dit doen en anderen juist niet. Mijn schoonouders zijn elke keer helemaal verbaasd want schijnbaar hebben de drie andere kleinkinderen dit nooit gedaan 😅

2 maanden geleden

Reactie op Aldnb

Hahah herkenbaar!! Ik moet wel zeggen dat het ineens een stuk minder is gew ...
Oh dat is ook een goed idee ja! Ik ga eens kijken of hij een beetje wilt meewerken 😄

2 maanden geleden

Reactie op Toooh

Ja hier ook echt extreem! Alle stipjes of dingetjes op de vloer probeert hi ...
Haha nou dat dus! Ik hoorde het om mij heen ook niet veel, vandaar mijn check bij jullie 😃

2 maanden geleden

Reactie op Toooh

Ja idd vrienden van ons de dochter ervan die stopt echt niks in de mond. Die speelt al met lego vanaf 1 jaar 🫣 en dan heb ik het echt over lego lego dus niet duplo 🙃

2 maanden geleden

Reactie op Toooh

Hier ook zo één. Hij is nu bijna 13 maanden. Ik hoop dat het gauw een keer minder gaat worden 😅

2 maanden geleden

Hier ook nogsteeds alles😂 vorige week ook nog een hap zand op de opvang.. lijkt me ook heerlijk als deze fase voorbij is😅

één maand geleden

Ik kan ook echt niet wachten tot deze fase voorbij is 😄

één maand geleden

Mijn zoontje ging vandaag de muur eten.. 😂 Wij hebben korrelig gestucte muren thuis. Hij kwam naar mij toe lopen met witte korrels rond zijn mond, weet echt niet wat ik hiermee moet. Hoevaak ik ook nee zeg, hij blijft het maar doen de afgelopen dagen 🫣🫣🫣