21 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook! Ze zegt nu bahbahbah terwijl ze alles in haar mond stopt😂 ik heb haar nu wel geleerd tong uit te steken en dat doet ze braaf, misschien een tip. Maakt het makkelijker eruit vissen
2 maanden geleden
Ja hoor doet die van ons ook. Paar weken geleden hap met zand genomen... eet regelmatig papier (want ja papa ruimt niet goed op) en plukt ook katten haren en steentjes enz van de grond af... ik laat hem maar doen, is echt geen doen om hem er constant op te wijzen. Ik krijg ook maar 1x per week huishoudelijke hulp vanuit de gemeente. Het is voor mij te zwaar om zelf te stofzuigen 🤷♀️
Tja wordt hij hard van denk ik dan maar. Meer dan af en toe een veger door de kamer is voor mij gewoon niet haalbaar (zelfs dat kost mij mn handen voor die dag)
2 maanden geleden
Reactie op NMI9
Ja snap ik!
Vraag me soms ook niet of het beter is om hem maar gewoon te la ...
Kiezeltjes zou ik idd wel mee opletten. Takjes kan op zich geen kwaad. Ze kauwen er ook op he en kleine stukjes doorslikken is niet erg. Ronde voorwerpen vooral zijn wel verstikkings gevaar.
2 maanden geleden
Hahah herkenbaar!! Ik moet wel zeggen dat het ineens een stuk minder is geworden, alsof hij weet wat je wel en niet kan eten. Chips wel in zijn mond steken maar een stofje of blaadje niet. Tegenwoordig wordt alles aan ons gegeven dus ook de vieze dingen van de grond. En anders zeg ik; ’geef maar aan mama’ en dan heeft hij het. Misschien kan je hem dat proberen aan te leren?
2 maanden geleden
Ja hier ook echt extreem! Alle stipjes of dingetjes op de vloer probeert hij op te pakken en gaan in één lijn zijn mond in 😅 best vervelend want we hebben een hond en een kat dus veel haren en zand en soms rondzwervende brokjes of zo.
Schijnt dat sommige kindjes dit doen en anderen juist niet. Mijn schoonouders zijn elke keer helemaal verbaasd want schijnbaar hebben de drie andere kleinkinderen dit nooit gedaan 😅
2 maanden geleden
Reactie op Toooh
Ja hier ook echt extreem! Alle stipjes of dingetjes op de vloer probeert hi ...
Ja idd vrienden van ons de dochter ervan die stopt echt niks in de mond. Die speelt al met lego vanaf 1 jaar 🫣 en dan heb ik het echt over lego lego dus niet duplo 🙃
2 maanden geleden
Hier ook nogsteeds alles😂 vorige week ook nog een hap zand op de opvang.. lijkt me ook heerlijk als deze fase voorbij is😅