16 Reacties
2 jaar geleden
In de Oei Ik groei App staat dit juist bij de vaardigheden die horen bij deze leeftijd. Dus volgens mij prima!
Anders even vragen bij het CB.
2 jaar geleden
Mijn dochtertje is 15 weken en doet dit ook sinds een week maar dan als ze in de autostoel zit
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 14 weken doet dit ook in de relax en de maxi cosi. Hij raakt hier soms ook wel gefrustreerd bij. Het komt over alsof hij recht wil gaan zitten en het ambetant vindt dat het nog niet lukt 😅
Hij vindt het ook erg leuk als ik hem zich laat optrekken aan mijn vingers.
VRIEND
2 jaar geleden
Geen idee of t kwaad kan, maar heel herkenbaar hoor. Twee weken terug, 8/9 weken, begon hij hiermee. Ook in de triptrap inderdaad. En inderdaad net als jij beschrijft gewoon een super sterk kindje ook met tummy time etc. Ik denk als het kindje over t algemeen ontspannen is, (geen overtrekken etc) dat t prima is? Maar bij twijfel altijd bellen.
2 jaar geleden
Reactie op Chefke
Geen idee of t kwaad kan, maar heel herkenbaar hoor. Twee weken terug, 8/9 ...
Nou gisteren geweest naar de CB en kan ook te maken hebben met zijn reflux dat hij t toch fijner vindt om recht op te zitten, maar… de keren dat hij t deed was hij idd ontspannen zoals je al zei, vandaag ziekenhuis om te laten checken door een kinderarts dus ben benieuwd!
2 jaar geleden
Reactie op Luckyme89
Wat zei de kinderarts?
3 opties
Voeding verdikking om t spugen tegen te gaan
Zakjes met vezels om de stoelgang te stimuleren
Overstappen naar Nutrilon Pepti ivm een mogelijke koemelk intolerantie waardoor t spugen en verstopping verklaard
Dit moeten wij 1-2 maanden volhouden en worden over 4 weken gebeld om de vooruitgang te bespreken
Iemand bekend met Nutrilon Pepti behalve dat het erg duur is…€45 schrik ik wel van maar goed alles voor die kleine man