16 Reacties

2 jaar geleden

In de Oei Ik groei App staat dit juist bij de vaardigheden die horen bij deze leeftijd. Dus volgens mij prima! Anders even vragen bij het CB.

2 jaar geleden

Een baby van 13 weken mag en kan toch nog helemaal zitten in een stoel? Of bedoel je nog de ligversie die een beetje schuin kan?

2 jaar geleden

Reactie op Mell94

Een baby van 13 weken mag en kan toch nog helemaal zitten in een stoel? Of ...
Er staat dat het de newborn set is.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is 15 weken en doet dit ook sinds een week maar dan als ze in de autostoel zit

2 jaar geleden

Mijn meisje van 12 weken doet dit ook! Hoort bij deze tijd wat ik begreep

2 jaar geleden

Reactie op Mell94

Een baby van 13 weken mag en kan toch nog helemaal zitten in een stoel? Of ...
Nee niet zitten maar in een lig positie zeg maar

2 jaar geleden

Reactie op MelissahartjeXx

Mijn dochtertje is 15 weken en doet dit ook sinds een week maar dan als ze ...
Aaaahhh wat goed!

2 jaar geleden

Reactie op MommyToBe6

Mijn meisje van 12 weken doet dit ook! Hoort bij deze tijd wat ik begreep
☺️

2 jaar geleden

Bij mij is dit ook zo, als ik haar vasthoudt

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 14 weken doet dit ook in de relax en de maxi cosi. Hij raakt hier soms ook wel gefrustreerd bij. Het komt over alsof hij recht wil gaan zitten en het ambetant vindt dat het nog niet lukt 😅 Hij vindt het ook erg leuk als ik hem zich laat optrekken aan mijn vingers.

VRIEND

2 jaar geleden

Geen idee of t kwaad kan, maar heel herkenbaar hoor. Twee weken terug, 8/9 weken, begon hij hiermee. Ook in de triptrap inderdaad. En inderdaad net als jij beschrijft gewoon een super sterk kindje ook met tummy time etc. Ik denk als het kindje over t algemeen ontspannen is, (geen overtrekken etc) dat t prima is? Maar bij twijfel altijd bellen.

2 jaar geleden

Reactie op Chefke

Geen idee of t kwaad kan, maar heel herkenbaar hoor. Twee weken terug, 8/9 ...
Nou gisteren geweest naar de CB en kan ook te maken hebben met zijn reflux dat hij t toch fijner vindt om recht op te zitten, maar… de keren dat hij t deed was hij idd ontspannen zoals je al zei, vandaag ziekenhuis om te laten checken door een kinderarts dus ben benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Cacharel

Nou gisteren geweest naar de CB en kan ook te maken hebben met zijn reflux ...
Wat zei de kinderarts?

2 jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Wat zei de kinderarts?
3 opties Voeding verdikking om t spugen tegen te gaan Zakjes met vezels om de stoelgang te stimuleren Overstappen naar Nutrilon Pepti ivm een mogelijke koemelk intolerantie waardoor t spugen en verstopping verklaard Dit moeten wij 1-2 maanden volhouden en worden over 4 weken gebeld om de vooruitgang te bespreken Iemand bekend met Nutrilon Pepti behalve dat het erg duur is…€45 schrik ik wel van maar goed alles voor die kleine man

2 jaar geleden

Reactie op Cacharel

3 opties Voeding verdikking om t spugen tegen te gaan Zakjes met vezels ...
Bedoelt hij dan dat dat rechttrekken door reflux zou komen? Mijn zoontje heeft ook reflux maar neemt hiervoor omeprazole.

2 jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Bedoelt hij dan dat dat rechttrekken door reflux zou komen? Mijn zoontje he ...
Daar waren ze niet echt duidelijk over, want onze baby spuugt niet altijd met bogen of een(halve) meter verder. Ook dat hij gewoon goed aankomt en blijft groeien in de lengte.