48 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Oktomom
Ik vraag me wel af of jullie elkaar niet in de weg zitten als de baby vooro ...
Ik ben ook benieuwd of het enigszins gaat passen. Ik heb gisteren een stoeltje via marktplaats gekocht en ga straks een helm kopen en dan ga ik het morgen monteren. Ben benieuwd!
4 maanden geleden
Wie kan mij helpen?
Vandaag ben ik voor het eerst een proefritje gaan maken met de fiets (yay!).
Nu vraag ik mij af hoe jullie de bandjes van het fietsstoeltje vastmaken.
Voor zover ik het nu zie moet ik elke keer bij het vast- en losmaken de bandjes van het stoeltje losmaken en weer aantrekken.
Kan dit makkelijker?
Ik heb een stoeltje van Bobike.
4 maanden geleden
Reactie op Frummel1991
Wie kan mij helpen?
Vandaag ben ik voor het eerst een proefritje gaan maken ...
Hoihoi,
Dit heb ik zelf ook maar dat moet je maar gewoon accepteren 😅 anders moet het bandje zo strak over hun hoofdje heen of... zitten ze veel te los in hun fiets stoeltje.. dus eigenlijk niet echt een andere oplossing voor.
4 maanden geleden
Reactie op xjippiex
Hoihoi,
Dit heb ik zelf ook maar dat moet je maar gewoon accepteren 😅 an ...
O haha. Dan ligt het dus gelukkig niet aan mij 😅
Ik moet het uiteindelijk allemaal zelf gaan doen, omdat ik straks 's ochtends met hem naar de opvang ga fietsen, maar nu is het nog fijn om het samen met mijn man te doen
4 maanden geleden
Reactie op Frummel1991
Wie kan mij helpen?
Vandaag ben ik voor het eerst een proefritje gaan maken ...
Heeft je kindje een helmpje op?
Bij mijn zitjes is het iig opgelost als ik de helm op en af zet voor en na het vast maken.
Ons achter zitje heeft zo’n schuifje in het midden die moet je wel elke keer weer op en neer schuiven.
4 maanden geleden
Ik was vandaag voor het eerst fietsen met beide kids op de fiets!
M’n arme fietsbandjes hadden het zwaar haha 😂
Maar wel handig voor even een snel boodschapje tussen de buien door.
Ik had het wind schermpje er af gehaald zodat ik m’n fietsmand op het stuur kon klikken en de draagzak om zodat ik ergens heen kon met de baby als we daar waren aangekomen. 50cent op zak voor een karretje zou ook een prima oplossing zijn maar dit was ook wel handig en leuk zo.
4 maanden geleden
Reactie op Muri16
Heeft je kindje een helmpje op?
Bij mijn zitjes is het iig opgelost als ik ...
Ja, mijn zoontje heeft een helmpje op.
Ik heb nu al een paar keer met hem gefietst en word steeds handiger met de bandjes. Was even wennen denk ik