14 Reacties

3 maanden geleden

Herkenbaar

3 maanden geleden

Hoihoi, herken het zelf ook, als mijn zoontje erom vraagt geef ik het ook gewoon, hij schreeuwt anders ook echt alles bij elkaar. Wel merk ik dat het minder geworden is nu ik hem wat meer voeding geef overdag. Hij eet met het avondeten al makkelijk een grote pot van de Olvarit terwijl dit nog niet bij de leeftijd past. En hij krijgt iets meer brood. Hij is hierna ineens wel weer langer gaan slapen, misschien dat dat bij jou ook helpt? Veel succes

3 maanden geleden

Reactie op Angelkaty2607

Hoihoi, herken het zelf ook, als mijn zoontje erom vraagt geef ik het ook g ...
Bedankt voor de tips, ze krijgt al een grote pot inderdaad, en zelfs een tweede boterham omdat ik hetzelfde dacht als jou, maar helaas toch wordt ze wakker!

3 maanden geleden

Reactie op DaidadeJong

Bedankt voor de tips, ze krijgt al een grote pot inderdaad, en zelfs een tw ...
Ooh dat is wel balen zeg en tandjes dan, kleine van ons daar nu ook mee bezig en wordt er vaak wakker van

3 maanden geleden

Reactie op Angelkaty2607

Ooh dat is wel balen zeg en tandjes dan, kleine van ons daar nu ook mee bez ...
Jaa die zijn ook zeker aan het doorkomen, kunnen ze daarom ook om extra voeding vragen? First time for everything for me!

3 maanden geleden

Reactie op DaidadeJong

Jaa die zijn ook zeker aan het doorkomen, kunnen ze daarom ook om extra voe ...
Ze slapen meer, zijn kriebelig en er zijn kindjes die dan vaker voor iets van voeding vragen kan vanuit troost zijn, maar ook hydratatie gezien ze meer kwijlen en ze gebruiken meer energie dus vragen ze ook meer uit voeding te halen. Je ziet vaker verandering in eetpatroon

3 maanden geleden

Reactie op Angelkaty2607

Ze slapen meer, zijn kriebelig en er zijn kindjes die dan vaker voor iets v ...
Maar gaat vanzelf weer over maar kan wel een hardere tijd zijn. Maar alles komt goed 😊

3 maanden geleden

Reactie op Angelkaty2607

Ze slapen meer, zijn kriebelig en er zijn kindjes die dan vaker voor iets v ...
Bedankt voor je uitleg! 🫶🏼

3 maanden geleden

Misschien kun je een yoghurtje toevoegen na de avondhap? Het consultatie bureau legde toen uit dat ze weleens naar een extra flesje kunnen vragen als ze wat calorieën missen overdag. Stel je geeft een boterham minder, dan kunnen ze daar later op de dag naar vragen mbv een flesje. Dus misschien wat extra’s geven op een dag? Een crackot of wat extra yoghurt? Of ergens een schepje meer geven tijdens een fles?

3 maanden geleden

Reactie op Xoxo89

Misschien kun je een yoghurtje toevoegen na de avondhap? Het consultatie bu ...
Ik ben indd ook al gestart met een toetje of yoghurtje na de avondmaaltijd, verder krijgt ze ook al tussendoortjes zoals een crackertje of rijstwafel, extra stukje fruit. Een schepje extra in de fles heb ik nog niet eerder geprobeerd of van gehoord! Kan dat geen kwaad? Dus bijv ipv 7 scheppen op 210cc dan 8 schepjes? Bedankt voor het meedenken! 🫶🏼

3 maanden geleden

Kan goed door de doorkomende tandjes komen. Zuiden aan een fles schijnt te helpen tegen de pijn. Ik gaf lekker een extra flesje en nu een tijdje later is het er weer af :)

3 maanden geleden

Reactie op DaidadeJong

Ik ben indd ook al gestart met een toetje of yoghurtje na de avondmaaltijd, ...
Ik ga wel Max tot 7 schepjes, anders krijgen ze zoveel in een keer dat is ook niet goed. Sorry dat had ik er even bij moeten zeggen. Hmm dan kan het ook idd wat anders zijn, kindjes worden natuurlijk wel vaker wakker ergens door, en als ze dan een flesje aangeboden krijgen is dat natuurlijk wel heel fijn en lekker 😜

3 maanden geleden

Reactie op Xoxo89

Ik ga wel Max tot 7 schepjes, anders krijgen ze zoveel in een keer dat is o ...
Jaa natuurlijk, ook mijn kleine wordt geregeld wakker, maar dan laat ik haar gewoon even aantobben en vaak valt ze gewoon weer in slaap. Maar nu is het echt huilen huilen en niet stil te krijgen zonder een extra flesje! Nouja, dan is dat maar zo!

3 maanden geleden

Reactie op Zonnetje1989

Kan goed door de doorkomende tandjes komen. Zuiden aan een fles schijnt te ...
Oke dat wist ik niet! Bedankt