16 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring maar wij hebben hem ook gekocht, heel mooi hé.

3 jaar geleden

Wij hebben deze box gekocht voor ons eerste kindje! Zeker in het begin veel gebruikt, ruimte zat. We hebben de box weggehaald toen ze bijna 1 jaar was, ze speelde toen liever op de grond dan in de box.

3 jaar geleden

Ja een hele fijne box, we hadden em bij de eerste geleend van een vriendin. Nu moet ik er eentje kopen

3 jaar geleden

Ik vind het zo lastig want ik vind zo'n box ook erg mooi maar wil er ook graag 1 met lade, want ik kan alle extra opbergruimte goed gebruiken!

3 jaar geleden

Zit er een matrasje bij? Of zijn deze goed verkrijgbaar? Ik vond een boxmatras wel zo fijn voor de baby. Zelfde geldt voor een boxkleed.

3 jaar geleden

Reactie op Mama1985

Zit er een matrasje bij? Of zijn deze goed verkrijgbaar? Ik vond een boxma ...
Dit kan er idd allemaal bijgenomen worden!

3 jaar geleden

Reactie op Mama1985

Er zit geen matrasje bij, maar wel zeker aan te raden in combinatie met boxkleed. Met een matrasje eronder ligt het zoveel lekkerder!

3 jaar geleden

Reactie op Jool88

Ik vind het zo lastig want ik vind zo'n box ook erg mooi maar wil er ook gr ...
Ik heb zelf geen box met lade, maar mijn schoonzus heeft de box al voor dat de kleine 1 jaar was weggedaan, mede met als reden die lade (vingertjes er tussen etc)..mijn dochter is bijna 1.5 e. Maak nog elke dag een paar keer gebruik van de box. Mijn moeder heeft een mooie hangende zak gebreid in dezelfde kleuren als het boxkleed die ze gemaakt heeft. Ook handig voor opbergen.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik zou voor praktisch gaan, met meer opbergruimte. Anders krijg je spijt, althans zo werkt het voor mij.

3 jaar geleden

Reactie op Januari2023

Ik heb zelf geen box met lade, maar mijn schoonzus heeft de box al voor dat ...
Zo'n zak komt er wss ook nog wel bij en samen met een lade. Als je al niet veel opbergruimte hebt in huis dan ga ik idd liever voor het praktische :D

3 jaar geleden

Waar twijfel je over? Ik vind t een prima box zo op het oog.

3 jaar geleden

Wij hebben deze box gehad bij de eerste. Vonden het ronde erg mooi! In het begon zeker goed te doen, maar zodra de kleine begon met rollen merkten we toch dat t niet super praktisch is. Na 1 of 2 keer rollen zitten ze al met het hoofd of voetjes tegen de spijlen aan. Mijn ouders hadden een rechthoekige box en hadden dit probleem helemaal niet dus nu voor de 2e toch maar voor een rechthoekige gegaan.

3 jaar geleden

Reactie op Mama1985

Nee zit er niet standaard bij. Wij hebben hem bij babypark gekocht €375 euro voor een package deal. Box, matras en hoes.

11 maanden geleden

Als de wielen op rem staan, rolt de box nog steeds. Hebben meerderen dit?