16 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben deze box gekocht voor ons eerste kindje! Zeker in het begin veel gebruikt, ruimte zat. We hebben de box weggehaald toen ze bijna 1 jaar was, ze speelde toen liever op de grond dan in de box.
3 jaar geleden
Reactie op Mama1985
Zit er een matrasje bij? Of zijn deze goed verkrijgbaar? Ik vond een boxma ...
Er zit geen matrasje bij, maar wel zeker aan te raden in combinatie met boxkleed. Met een matrasje eronder ligt het zoveel lekkerder!
3 jaar geleden
Reactie op Jool88
Ik vind het zo lastig want ik vind zo'n box ook erg mooi maar wil er ook gr ...
Ik heb zelf geen box met lade, maar mijn schoonzus heeft de box al voor dat de kleine 1 jaar was weggedaan, mede met als reden die lade (vingertjes er tussen etc)..mijn dochter is bijna 1.5 e. Maak nog elke dag een paar keer gebruik van de box. Mijn moeder heeft een mooie hangende zak gebreid in dezelfde kleuren als het boxkleed die ze gemaakt heeft. Ook handig voor opbergen.
3 jaar geleden
Wij hebben deze box gehad bij de eerste. Vonden het ronde erg mooi! In het begon zeker goed te doen, maar zodra de kleine begon met rollen merkten we toch dat t niet super praktisch is. Na 1 of 2 keer rollen zitten ze al met het hoofd of voetjes tegen de spijlen aan. Mijn ouders hadden een rechthoekige box en hadden dit probleem helemaal niet dus nu voor de 2e toch maar voor een rechthoekige gegaan.