18 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg :) Kom ook uit Zevenaar en onze kleine meid is nu net 10 weken oud. Ben benieuwd of zoiets in de omgeving bestaat.

2 jaar geleden

Ik zit in een appgroep je met twee meiden van het forum ook uit deze omgeving. Misschien dat je hierbij kunt?

2 jaar geleden

Reactie op Toooh

Ik zit in een appgroep je met twee meiden van het forum ook uit deze omgevi ...
Hoi, klinkt leuk 🙂 is goed

2 jaar geleden

Hoihoi, ik woon in Doetinchem en mijn zoontje is 12 weken dus ik volg!! 🤗

2 jaar geleden

Hoi hoi, ik woon duiven en heb een zoontje van gecorrigeerd 12 weken. Als je het leuk vind mag je mij een berichtje sturen.

2 jaar geleden

Ik volg! Ik woon in Doetinchem mijn dochter is 10 weken oud 😊

2 jaar geleden

Ik woon in s Heerenberg en heb een dochter van 13 weekjes!

2 jaar geleden

Woon zelf in Ulft! Volgens mij is er een mama cafe in Doetinchem! Weet zo alleen niet waar!

2 jaar geleden

Ik volg! Kom ook uit Zevenaar en zou het leuk vinden ervaringen uit te wisselen🙂

2 jaar geleden

Hoooi! Hier een moeder van 2 meiden (2 jaar en 3,5e maand) uit Huissen! Toevallig kreeg ik vandaag bericht van de opvang dat onze gemeente een Mama café heeft. Gok voor iedereen toegankelijk. Zal de flyer toevoegen

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Woon zelf in Ulft! Volgens mij is er een mama cafe in Doetinchem! Weet zo a ...
Klopt! Vriendin van mij is er destijds mee begonnen. Al hebben ze momenteel geen locatie, dus het is even “gesloten”. Maar dit is hun pagina: https://www.facebook.com/profile.php?id=100089753382993

2 jaar geleden

Reactie op xlotteg

Klopt! Vriendin van mij is er destijds mee begonnen. Al hebben ze momenteel ...
Oudercafé Doetinchem heet het op Facebook.

2 jaar geleden

Reactie op xlotteg

Hoooi! Hier een moeder van 2 meiden (2 jaar en 3,5e maand) uit Huissen! Toe ...
Wat leuk! Dankjewel.

vorig jaar

Per toeval op dit forum terechtgekomen na googlen van “mama café Zevenaar”. Ons dochtertje is nu 7 maanden oud (feb 2024) en hetzelfde als topicstarter: ik ben begin dit jaar verhuisd naar Zevenaar. Ik ben ook een beetje op zoek naar mede-mommy’s in de buurt :)

vorig jaar

Reactie op sherwynow1

Per toeval op dit forum terechtgekomen na googlen van “mama café Zevenaar”. ...
Hoi hoi, ik kom uit duiven. Heb een zoontje van 1 jaar. Stuur gerust een berichtje

vorig jaar

Reactie op sherwynow1

Hi, bij dat mamacafé kom ik ook regelmatig. Toen ik het topic startte was daar nog niks over bekend.

vorig jaar

Reactie op sherwynow1

Welkom 😀 Ik kom ook uit Zevenaar, dochter van 11 maanden.

4 maanden geleden

Ik lees dit forum nu pas. Mijn zoontje is 16 maanden en wij wonen in Varsselder. Mensen in de buurt van Ulft/Doetinchem?