22 Reacties
3 jaar geleden
Bij de locale tapijt winkel gaan kijken? Hebben ze vast wel iets wat je wilt
3 jaar geleden
Ik zou het doen, een groot mooi kleed! Dat zal de ruimte en meubelstukken bij elkaar brengen als één geheel 😍
Iets totaal anders... Die hanger die je in de sluier hebt, met een maan en ster etc, ik heb 'm vaker voorbij zien komen, waar heb je deze aangeschaft? Hij past perfect ook in mijn babykamer en thema 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Jodix
Ik zou het doen, een groot mooi kleed! Dat zal de ruimte en meubelstukken b ...
Ik denk dat ik het ga proberen! En dan een kleed die nét onder de meubels komt? Dus een stukje commode, ledikant etc?
Die is van Anna & Nina!
https://www.anna-nina.nl/products/silent-night-brass-mobile?_pos=1&_psq=Silent%20night&_ss=e&_v=1.0
3 jaar geleden
Reactie op ldcp
Ik denk dat ik het ga proberen! En dan een kleed die nét onder de meubels k ...
Ik zou het gewoon doen! Een lekker groot formaat inderdaad, dat 'ie net bij de meeste meubels in het kamertje komt. Zoals ik het me kan voorstellen, wordt het echt een super knus, fijn kamertje! Dan kun je er altijd mee gaan spelen, waar je het kleed neerlegt, totdat je vindt wat goed voelt. Ze zeggen, er is niets zo veranderlijk als het weer, maar zwangere vrouwen zijn erger 😂
Ahhhhh, suuuuper bedankt! Je bent geweldig. Meteen bestellen 😏
3 jaar geleden
Reactie op ldcp
Hahahaha 1000% waar😂😂 Nou, het kleed is besteld. Ben suuuuuper benieuwd. ...
Ben echt super benieuwd! Plaats je nog wel even een fotootje of iets als je hem binnen hebt? 🤩
Nou, jij ook bedankt hé! Kan niet wachten. Bij mij is het de vraag of alles wat ik heb uitgezocht uiteindelijk ook bij elkaar staat, maar ik hou hoop, HAHA! 😂
3 jaar geleden
Een tip: pas met het kleed wel op dat je er niet over kan struikelen, bijvoorbeeld met je voet onder schuift en dan voorover valt met baby in je hand.
Wij hebben ons vloerkleedje extra dun besteld zodat deze kans kleiner is en hebben een "zwaar" kleed besteld zodat je er niet snel onder gaat. Safety first😊
2 jaar geleden
Reactie op Nvdude
Wij hebben dit keer ook gekozen voor een heel groot kleed, wel ovaal/kiezel ...

Heel mooi! Waar is deze van?:)
2 jaar geleden
Reactie op JuliKroos
Heel mooi geworden zeg! Sfeervol!
Zo’n stoel zoek ik ook nog! Mag ik vrag ...
Dank je!!😊😊
Wij vinden de stoel heel fijn! Neemt wel wat ruimte in beslag, want om lekker te kunnen schommelen moeten we ‘m iets verder naar voren schuiven dan hoe die nu staat. Maar dat is voor ons een kleine moeite, denken we ☺️
Deze is het: https://www.venturadesign.nl/fauteuil-scandinavia-swing-wit-43139.html?channable=0252686964003731383832&utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=EAIaIQobChMI7oW7hqXz_wIVxYxoCR13CAfYEAQYASABEgLT_fD_BwE