11 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou gewoon via vinted vanalles kopen in verschillende maten en dan steeds aankijken wat past.

2 jaar geleden

Hier 6 weken maatje 50 gehad en dan eigenlijk na 1 weekje was maat 56 al vrij krap😅 Maar hangt echt wel per merk of model veel verschil. Ik zou maatje 62 al iets halen en kan je nog 56 halen als het te ruim is?

2 jaar geleden

Ik had van maat 50&56 heel veel zachte stofjes gekocht, vooral de broekjes. Ze heeft nu maat 62, de zachte stof broekjes in 50&56 past ze nogsteeds, maar de ‘harde’ katoenen stoffen broekjes van maat 62 zijn echt aan de krappe kant. Dat zou mijn tip zijn voor als je maat 56 nog wilt kopen 😄. Deze van zeeman zijn mijn favoriet: https://www.zeeman.com/nl/newborn-broek-stretch-aav000051144.html?utm_medium=cpc&utm_source=google_pmax_shopping&utm_campaign=hygiene_think&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIzJqU_-6egwMVKJaDBx0ccQCKEAQYAiABEgJlhvD_BwE Super zacht, mega stretchy en zit niet straks om de buik. In de winkel hadden ze meer kleurtjes.

VRIEND

2 jaar geleden

Het blijft toch verschillen per merk en type stof wat goed zit. We gaan hier alweer naar mt 68 en draagt dus echt kledingstukken soms maar 1 keer. Er valt toch geen pijl op te trekken

2 jaar geleden

Is niet te zeggen… ik heb 56 die met 62 nog past (marmar) maar ook 62 die met 62 niet past maar meer 68 is. Het ligt echt aan het merk en hoe het bij je kindje zit…

2 jaar geleden

Ik merkte dat vooral de pakjes al snel niet meer pasten maar mijn jongen is gewoon erg lang en slank 🤷‍♀️ losse kleding stukken past hij zo af en toe nog wel 56 maar pakjes passen sommige van 62 al niet meer.

2 jaar geleden

Overal vallen de maten anders. Wij hebben gewoon van alle maten een paar kledingstukken gekocht.

2 jaar geleden

Het heel verschillende. Mijn meisje heb tot week 7 maat 44 gedragen. Nu heeft ze met 9 week maat 50 /56 aan, in beide maatje verzuipt ze nog. Vorige bij cb was 53 cm

2 jaar geleden

Mijn mannetje draagt met 13 weken nog 56 en 62. Hangt idd van het merk af. Alleen kleding van c&a vind ik wel heeeel erg klein vallen. Daar past hij de 62 niet van.

2 jaar geleden

Ohja van rompertjes vind ik een groter maat wel handiger anders lekt ie makkelijk door

2 jaar geleden

Het scheelt inderdaad per merk en hier ook nog eens gewoon per setje. Mijn zoontje heeft kleding in maat 50 die hij nog draagt en kleding in maat 62 die te klein is. Vooral de truitjes zijn soms zo strak en hebben zo'n klein openingetje voor het hoofd. En met broekjes heb ik vaak dat het elastiek rond de buik zo snel los wordt, dan zakt het af. Voor hem het meest relaxt vind ik gewoon een boxpakje en dan zonder sokjes eraan, anders is het al snel weer te krap. Zou vooral niet teveel 56 kopen, want het gaat echt snel!