18 Reacties
3 maanden geleden
Wij zijn heel toevallig nu onderweg naar Ballorig馃槄 ben eens benieuwd
3 maanden geleden
Ik weet niet waar je woont, ik in denbosch. Hier is de ballorig heel mini voor de allerkleinste. Ik ga vaak naar Kidsplaza of monkey town. Onze meid is 10 maanden en vind het geweldig!! Heb toevallig eergisteren een TikTok gemaakt. Kun je kijken als je wilt! Daniek van Nimwegen
3 maanden geleden
Zeker! Onwijs leuk om heen te gaan, mijn zoontje vermaakt zich er heel goed
3 maanden geleden
Ik ben gisteren naar Monkey Town geweest. Mijn zoontje vond vooral de ballen van de ballenbak erg leuk om in zijn mond te stoppen. De rest boeide hem nog niet zo.
Maar de meeste indoor speeltuinen zijn gratis onder de 1, dus prima om uit te proberen!
3 maanden geleden
Die van mij vond ballorig (Tilburg)wel leuk, de roller glijbaan en de ballenbak ballen vooral. Maar ook die vormen kussens waren leuk om om te gooien 馃ぃ
Hij is vooral geinteresseerd in andere kindjes en die waren er helaas niet veel 馃ゲ
3 maanden geleden
Reactie op Emmy2002
Heel erg benieuwd ja! Laat je het weten hoe het was? 馃榿
Ze vind het geweldig, klimt overal op. En alles bij elkaar schreeuwen als we der ook maar oppakken 馃槄 ze wil nog niet naar huis
3 maanden geleden
Wij zijn afgelopen dinsdag naar monkey town geweest en mn dochtertje vond het prachtig. Is genoeg te ontdekken/te spelen voor de allerkleinsten. En mijn dochtertje is ook al heel tevreden met een bal van de ballenbak bijvoorbeeld 馃槀
3 maanden geleden
Ben al met mijn zoontje naar ballorig geweest en fun zone en monkey town. Hij vindt het erg leuk! En tot 1 jaar ook gratis, dus gewoon lekker gaan en kijken of het wat is! Er is altijd wel een aparte speelruimte voor kindjes van 0 tot 4 jaar waar ze lekker rond kunnen kruipen/tijgeren en kunnen klimmen. Of lekker samen spelen met jou of andere kindjes 馃グ
3 maanden geleden
Reactie op Rano Milu
Tot 1 jaar gratis, dus mag je dan gewoon binnenstappen met je kleintje? Voe ...
Ja voelt heel raar 馃 ik voel me dan haast verplicht om wel wat te drinken daar 馃ぃ