5 Reacties

één jaar geleden

Ohh ik zou je hier echt niet druk om maken hoor... kan echt geen kwaad ;)

één jaar geleden

In fruit en vruchtensappen kan nog meer zitten dan 0,1%... en alcoholvrije dranken kan ook wat zitten... 0,0 betekent niet per se alcoholvrij en blijkbaar zijn in andere landen andere opvattingen over alcoholvrij en alcoholarm (https://www.npo3.nl/best-bites/kijkersvraag-zit-er-alcohol-in-0-0-bier).

één jaar geleden

In fruit en vruchtensappen kan nog meer zitten dan 0,1%... en alcoholvrije ...
Ik ook zou me daarom om de azijn echt niet druk maken

één jaar geleden

Om je gerust te stellen: dat betekent niet dat er 0.1% alcohol in zit, het betekent dat ze kunnen garanderen dat er in ieder geval nooit meer in zit, maar dat er een enkele keer tot zoveel in kan zitten. Dit omdat het proces waarmee het gemaakt wordt alcohol kan vormen als bijproduct en het heel moeilijk is dat 100% te zuiveren. Zoals hierboven geschreven geldt dit voor veel producten zoals frisdrank. Maar ook gewoon bij overrijp vers fruit kan dit een keertje gebeuren. Dat is zo weinig dat het in je bloed niet eens meetbaar is, en heeft dus ook geen effect. Dus je hoeft er niet bang voor te zijn hoor!

één jaar geleden

Dank jullie wel voor de geruststellende reacties! Heb die dag ook nog contact gehad met de verloskundige en ook zij gaf aan dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Opluchting.