20 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje komt elke nacht één keer voor voeding tussen 03.00-05.00 met Nutrilon (Omneo).
2 jaar geleden
Geen idee , wij geven gewoon kruidvat voeding. Onze zoon slaapt van 20.00 tot 02:30 door , dan een nachtvoeding en slaapt dan tot 5:00 en wil dan weer voeden. Sinds een paar dagen doe ik in de nachtvoeding 150water met 2 standaard en 3 forte, nu slaapt hij tot 7:00. Hij is trouwens 10 weken dus ben hier mega tevreden mee!!
2 jaar geleden
Onze dochter heeft haar laatste fles gisteren om half 9 gehad en sliep tot half 4. Bij ons maakt het niet uit of we om half 11 nog geven of niet ze komt alsnog rond 3 uur. Met onze zoon ging het volgens mij ook zo en die heeft van de ah gehad.
2 jaar geleden
Off topic: als je je kind naar de opvang brengt hoef je dan zelf geen flesvoeding mee te geven?
2 jaar geleden
Zoontje Morgen 14weken zit oo kruidvat extra care. Krijgt tussen half8 en 9 ze laatste fles en komt dan pas tussen 4&7.
2 jaar geleden
Nutrilon voeding is dikker dan Kruidvat , vergelijk het maar is .
Je hebt een pakje met 3 zakjes Nutrilon 1 om uit te proberen in de supermarkt
2 jaar geleden
Reactie op bennibenni00
Off topic: als je je kind naar de opvang brengt hoef je dan zelf geen flesv ...
Ligt er aan welk merk ze daar gebruiken meestal nutrilon. Dan hebben ze het daar. Anders moet je eigen meegeven. Net als wanneer je kindje speciale voeding heeft moet je dan zelf meenemen.
2 jaar geleden
Ik gebruik Etos trouwens en hij krijgt om 18:00 laatste fles en meld zich pas om 6:30 volgende ochtend
2 jaar geleden
Reactie op demixandra1
Geen idee , wij geven gewoon kruidvat voeding. Onze zoon slaapt van 20.00 t ...
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Kruidvat normaal en forte? Ik lees als je het wil combineren met borstvoeding? Is dit ook een marketing truc? (Ik denk even terug aan de aflevering van Keuringsdienst van Waarde🤔)
2 jaar geleden
Reactie op bennibenni00
Off topic: als je je kind naar de opvang brengt hoef je dan zelf geen flesv ...
Verschilt volgens mij per opvanglocatie. Wij zitten bij Kion en hier hoef je geen voeding (ook geen fruit/groentehapjes/brood etc etc) en luiers mee te geven. Eigenlijk alleen extra kleertjes, z’n eigen fles en een slaapzakje. Maar we betalen ook (vanaf 2024) €10,14 per uur. Dat schijnt nogal hoog te zijn…
2 jaar geleden
Reactie op ab4444
Heb deze idd gisteren gekocht. Vanavond even uitproberen 👌🏻👌🏻
Hoe is het gegaan?