7 Reacties

2 jaar geleden

Hi ja heel herkenbaar! Ik heb het besproken met mn vk en zij geeft aan dat het (bij mij) de irritatie is van de baby die daar tegenaan drukt met zn billen. Omdat het nu echt krap wordt daarbinnen. Maar zou het zeker ook even bespreken met je eigen vk.

2 jaar geleden

Ik heb dit ook al gehad een tijdje geleden. Ik had echt een pijnlijke plek rechts op mijn buik en tegen mijn ribben. Gynaecoloog gaf aan dat dit wrsl een kneuzing was of interne blauwe plek door de bewegingen en druk van de baby. Het is dan een tijdje beter geweest en wat later had ik het terug. Maar idd even checken bij de VK is altijd slim😊

2 jaar geleden

Reactie op Irisw82

Hi ja heel herkenbaar! Ik heb het besproken met mn vk en zij geeft aan dat ...
Bedankt voor je reactie! Ik had al zo'n vermoeden dat het met zoiets te maken zou hebben. Ik vraag het inderdaad voor de zekerheid even na maar in ieder geval goed te horen!

2 jaar geleden

Reactie op AnWen

Ik heb dit ook al gehad een tijdje geleden. Ik had echt een pijnlijke plek ...
Bedankt voor je reactie! Ik moet zeggen dat het behoorlijk pijnlijk is als ze er inderdaad vlak bij beweegt. Ze is nogal beweeglijk dus zal er niet gek van staan te kijken🤭. Ik wist alleen niet dat je er zelfs een kneuzing of interne blauwe plek van kon krijgen! ( zo voelt het trouwens wel😅🤣)

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Vind het ook echt pijnlijk en soms kan ik even niets meer doen erdoor. Ik heb het zelf nagevraagd en de dokter vermoed een kneuzing van de rib of ontstoken spieraanhechting.

2 jaar geleden

Hier ook gehad met de eerste zwangerschap, kreeg ook gevoelloze plekken op mijn borstbeen. Toen werd me ook verteld dat het kwam door gewoon blauw schoppen van de baby en beknellingen van bloedvaten en spieren doordat alles zo vol zit daarbinnen. Na de bevalling was het ook meteen weg.

2 jaar geleden

Bedankt voor je reactie! Ik moet zeggen dat het behoorlijk pijnlijk is als ...
Ja echt e, de bewegingen maken het soms heel pijnlijk! 🙈 Was al blij dat het te verklaren was maar wist ook echt niet dat dit zo kon! Hopelijk trekt het snel weg en verminderd de je pijn! 🍀