13 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb deze! Zit een soort grote zuignap onder. Vond voor oefenhapjes een kommetje wel fijner😄 Als het meer eten wordt dan wil ik wel zo'n bord met meerdere vakjes!

2 jaar geleden
Voor op een Stokke Tripp Trapp eetblad is helaas geen enkel kommetje of bordje met zuignap geschikt 😅 Dat blad heeft een reliëf waardoor niets goed blijft plakken.
Je kunt wel plasticfolie op het blad plakken, en dan daarop weer een kommetje, dan werkt het op zich wel, maar mijn oudste zoontje peuterde altijd die folie er weer af. Sowieso is mijn ervaring dat het een leuk principe is, maar de inhoud van de bakjes belandt hoe dan ook overal, of het bakje nu blijft plakken of niet 😉 Maar misschien ligt dat aan mijn kinderen, haha.
2 jaar geleden
Reactie op Ev1t4
Ah deze had ik al op het oog. Nog geen eetblad aangeschaft, maar de twist a ...
Zeker! Er zijn twee soorten tafeltjes: 1 die tussen de rugleuning geplaatst wordt die heeft een reliëf op het blad, en een andere tafeltje die er ‘omheen’ geplaatst wordt. Zelf hebben wij de laatst genoemde en hier blijft de twist and shake heel goed op zitten want die tafeltje is glad. En nog een tipje voor de twist and Shake, zoek even bij een influencer naar een kortingscode want dat scheelt gigantisch!