13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze! Zit een soort grote zuignap onder. Vond voor oefenhapjes een kommetje wel fijner😄 Als het meer eten wordt dan wil ik wel zo'n bord met meerdere vakjes!

2 jaar geleden

Ik lees mee! In ieder geval niet die van Jollein, die blijft hier totaal niet zitten

2 jaar geleden

Ik had vrienden die een zuignap niet fijn vinden owv het plots los kunnen schieten en daarom gekozen voor verzwaard bord van OXO tot. Voorlopig al tevreden van!

2 jaar geleden

Voor op een Stokke Tripp Trapp eetblad is helaas geen enkel kommetje of bordje met zuignap geschikt 😅 Dat blad heeft een reliëf waardoor niets goed blijft plakken. Je kunt wel plasticfolie op het blad plakken, en dan daarop weer een kommetje, dan werkt het op zich wel, maar mijn oudste zoontje peuterde altijd die folie er weer af. Sowieso is mijn ervaring dat het een leuk principe is, maar de inhoud van de bakjes belandt hoe dan ook overal, of het bakje nu blijft plakken of niet 😉 Maar misschien ligt dat aan mijn kinderen, haha.

2 jaar geleden

Twist and shake! Tenzij je een tripptrapp blad hebt wat niet een glad oppervlak heeft..

2 jaar geleden

Reactie op Saphira93

Twist and shake! Tenzij je een tripptrapp blad hebt wat niet een glad opper ...
Ah deze had ik al op het oog. Nog geen eetblad aangeschaft, maar de twist and shake blijft wel goed plakken dus?

2 jaar geleden

Reactie op Jellyfish

Voor op een Stokke Tripp Trapp eetblad is helaas geen enkel kommetje of bor ...
Zodra de kleine kan zitten willen we overgaan naar de rapley methode. Zal hier ook wel een kliederboel worden. Misschien is een bord dan niet eens nodig haha. Bedankt voor je tip!

2 jaar geleden

Reactie op Ev1t4

Ah deze had ik al op het oog. Nog geen eetblad aangeschaft, maar de twist a ...
Zeker! Er zijn twee soorten tafeltjes: 1 die tussen de rugleuning geplaatst wordt die heeft een reliëf op het blad, en een andere tafeltje die er ‘omheen’ geplaatst wordt. Zelf hebben wij de laatst genoemde en hier blijft de twist and shake heel goed op zitten want die tafeltje is glad. En nog een tipje voor de twist and Shake, zoek even bij een influencer naar een kortingscode want dat scheelt gigantisch!

2 jaar geleden

Ik heb deze gehaald met zuignap eronder bij de tk Maxx 😊

2 jaar geleden

Wij hebben de twistshake en die bevestigen we direct aan tafel. Die blijft wel zitten. Heb bij de eerste een aantal verschillende geprobeerd

2 jaar geleden

Wij hebben het blad voor op de Tripp Trapp bij Ali besteld, die is glad en past perfect op de stoel 😊.

2 jaar geleden

Reactie op Steef-90

Wij hebben het blad voor op de Tripp Trapp bij Ali besteld, die is glad en ...
Toevallig gisteren eentje besteld 😁 Ben benieuwd..