10 Reacties

2 jaar geleden

Zeker mogelijk met een normaal shirt, ik heb 3x lang gevoed en nooit speciale voedingsshirts gehad. Wel deed ik meestal een hemdje onder mijn shirt, dan dus shirt omhoog (zodat de hals niet lelijk gaat lubberen oid) en hemdje naar beneden, is altijd prima gegaan. Ik draag ook wel veel jurkjes dus daar lette ik wel op dat ze overslag waren of knoopjes hadden, want mijn jurk omhoog leek me wat minder handig 😅

2 jaar geleden

Ja dat kan zeker. Ik heb bij de eerste borstvoeding gegeven en daar niet speciaal shirts voor gekocht.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Mama-E-1993

Zeker mogelijk met een normaal shirt, ik heb 3x lang gevoed en nooit specia ...
Ow fijn, goed tip!

2 jaar geleden

Overslag, wikkel, blouse met knoopjes en een topje er onder. Voeding shirts leuk bedacht maar geen fan…

2 jaar geleden

Ik vond dat zelf wat lastiger… heb veel overslag-shirts en jurkjes gehad en bloesjes met knoopjes. Zeker in het openbaar vond ik dat wel zo prettig! Thuis maakte t niet zoveel uit.

2 jaar geleden

Reactie op Mama-E-1993

Zeker mogelijk met een normaal shirt, ik heb 3x lang gevoed en nooit specia ...
Mee eens, ik heb wel een aantal shirts verpest omdat ik ze naar beneden trok ipv omhoog en dan lubbert het inderdaad uit. Shirt omhoog doen gaat prima, maar dan wel fijn met een (voedings)hemdje eronder zodat je niet in je blote buik zit

2 jaar geleden

Ik vond int begin een borstvoeding tshirt wel gemakkelijker om int openbaar te voeden. Bij jurkjes zeker wel een must vind ik maar tshirt kan je wel gewoon omhoog doen

2 jaar geleden

Ja hoor, ik heb nooit speciale kleding (naast voedingsbh's, maar die gebruik ik ook niet meer) gekocht voor de borstvoeding. Onder een jurkje deed ik een fietsbroekje als het geen overslag was.

2 jaar geleden

Een strapless hemdje onder een shirt/trui vond ik heel fijn. Shirt omhoog, hemdje naar beneden zonder zonder blote buik :) Zoiets: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1177061001.html

2 jaar geleden

Inderdaad topje met spaghettibandjes onderaan doen en dan kan het shirt gewoon omhoog. Vond losse truien wel praktischer dan strakke shirts.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.