1973 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Ja same... zelf ook van alles geprobeerd zoals andere houdingen, kietelen, ...
Hier vaak maar 2/2.5 uur😅 dus ben best moe 's ochtends. Als papa fles afgekolfde melk 's geeft nachts is er niks aan de hand en kan ze er meer uur tussen laten. Overdag valt ze niet in slaap, bij jou?

één jaar geleden

Reactie op metalharpey

Dat is hier ook zo met de laatste avond voeding en de nacht voedingen. Hij ...
Ja merk ik ook inderdaad, overdag valt ze niet in slaap. Plus volgens mij drinkt ze en slaapt ze half tegelijkertijd want haar oogjes zijn nooit open 's nachts.

één jaar geleden

Reactie op Lilouri

Ja merk ik ook inderdaad, overdag valt ze niet in slaap. Plus volgens mij d ...
En als je dan toch gewoon de andere borst aanbiedt? Ik deed dat vannacht: ene borst, boertje, andere borst, dochter hele tijd ogen dicht maar dronk wel van de andere borst ook. Alsnog stipt 3 uur tussen voedingen ‘s nachts en niet langer, maar ook gelukkig niet korter ;)

één jaar geleden

Reactie op smuldersfo

En als je dan toch gewoon de andere borst aanbiedt? Ik deed dat vannacht: e ...
Pakte ze niet! Heb ik ook geprobeerd en echt geproduceerd die tepel in haar mond te duwen, maar mevrouw was al in dromenland.

één jaar geleden

Reactie op Lilouri

Ja merk ik ook inderdaad, overdag valt ze niet in slaap. Plus volgens mij d ...
Dat doet die van mij ook idd half slapend 🤭

één jaar geleden

Weten jullie dit? Mijn vriend heeft vanmiddag een voeding uit de vriezer gehaald en daar is een restje van overgebleven. (30ml ongv) nu heb ik vanochtend extra gekolfd, dit staat in de koelkast. Kan ik dat restje van de ontdooide melk bij de 'verse' melk van vanochtend nog doen en opnieuw invriezen? Of moet ik het weggooien?

één jaar geleden

Reactie op Veebee2205

Weten jullie dit? Mijn vriend heeft vanmiddag een voeding uit de vriezer ge ...
Nooit opnieuw invriezen, desnoods straks nog geven voor de borst

één jaar geleden

Mijn zoon 10 weken drinkt erg gulzig aan de borst, verslikt zich en haput veek lucht mee. En drinkt gewoon onrustig. Iemand die weet wat ik kan doen. Hij trekt de laatste tijd ook vaak tijdens het drinken.

één jaar geleden

Reactie op Veebee2205

Weten jullie dit? Mijn vriend heeft vanmiddag een voeding uit de vriezer ge ...
Weggooien of lekker gebruiken als badolie. Krijgen ze een superzachte huid van

één jaar geleden

Reactie op Lilouri

Pakte ze niet! Heb ik ook geprobeerd en echt geproduceerd die tepel in haar ...
Haha ok die van mij wilde dit ook totaal niet meer vannacht, zo zie je maar weer hoe het elke nacht anders kan zijn

één jaar geleden

Geven jullie met het voeden nog een ‘toetje’? Mijn dochter drinkt heel goed aan de borst en heb behoorlijke productie. Sinds een paar weken bied ik één borst aan. Vaak doe ik na het verschonen nog een toetje uit dezelfde borst. Ik weet niet of ze deze altijd nodig heeft. Wat ik wel merk is dat ik hierdoor het gevoel heb dat ik de hele dag aan het voeden ben. Ik had inmiddels al een combinatie willen doen van borst en fles, maar ze weigert de fles (meerdere flessen in huis, Lansinoh heeft ze één keer gepakt). Eén succeservaring en daarna dacht ze, zoek het maar uit. Ze wil ook geen speen of pink, dus heb het idee dat het toetje meer is om d’r zuigbehoefte te bevredigen. Zijn er ervaringen met een borst aanbieden en dan klaar, over 3 uur weer een ronde aan de andere borst?

één jaar geleden

Reactie op NikkyLL

Geven jullie met het voeden nog een ‘toetje’? Mijn dochter drinkt heel goed ...
Ik doe ook 1 borst ivm behoorlijke productie, vaak voed ik, ongeveer 10 minuten, dan luier verschonen en dan probeer ik altijd nog wat minuutjes aan dezelfde borst, zodat er nog wat meer binnen komt, vooral snachts als hij al weer in slaapt valt, dan de luier om hem weer een beetje wakker te maken. Als hij al lang aan 1 borst heeft gedronken dan bied ik niet nog een toetje aan.

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Mijn zoon 10 weken drinkt erg gulzig aan de borst, verslikt zich en haput v ...
Je zou helemaal achterover liggend kunnen voeden zodat hij tegen de zwaartekracht moet indrinken dan gaat het wat minder hard.

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Mijn zoon 10 weken drinkt erg gulzig aan de borst, verslikt zich en haput v ...
Die van mij deed dit ook heel veel. Toen een regeldag gehad met elke 2 uur voeding. Hij laat nou tussendoor steeds los omdat de melkstroom hem teveel word (denk ik). En aanhappen is nu weer een probleem aan het worden hier. Ik vermoed tandjes 😵‍💫

één jaar geleden

Hier baby 2 maanden voed snachts nog steeds elke 2 uur nog meer lotgenoten?

één jaar geleden

Hier een random tip: ik heb deze toilettas gekocht voor mijn kolf, er passen precies 2 draadloze kolven in en 2 flesjes, en ik doe dan de delen die je afspoelt in het onderste deel en de ‘motoren’ bovenin zodat ze niet nat worden! Handig voor onderweg. Ik dacht ik deel het ff, mocht iemand het nuttig vinden: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1044763002.html

één jaar geleden

Reactie op Mama21

Hier baby 2 maanden voed snachts nog steeds elke 2 uur nog meer lotgenoten? ...
Ja hoor! Hier net zo. Al zit er soms aan het begin van de nacht wat meer tijd tussen. Aan het eind van de nacht zeker niet 😅

één jaar geleden

Hoelang drinkt jullie kindje? Hier 11 weken oud, merk dat de voedingen steeds korter worden. Voorheen 45 minuten, momenteel 10 tot max 20 minuten

één jaar geleden

Reactie op Anouklu

Hoelang drinkt jullie kindje? Hier 11 weken oud, merk dat de voedingen stee ...
De mijne drinkt echt max 5 min :( en groene ontlasting dus lijkt niet oke maar verder toch altijd tevreden en ze groeit

één jaar geleden

Reactie op Anouklu

Hoelang drinkt jullie kindje? Hier 11 weken oud, merk dat de voedingen stee ...
Mijn zoontje dronk ook 10 tot 20 minuten, maar nu ben ik enorm aan het struggelen. Nu is het steeds ongeveer een uur waarbij mijn zoontje mega onrustig drinkt. Alsof hij de melk er niet uit krijgt. Er heeft afgelopen donderdag een lactatiekundige meegekeken en tips gegeven, maar niets helpt tot nu toe. Gelukkig groeit mijn zoontje goed, maar doordat hij zo onrustig is, huilt hij veel meer en slaapt hij slechter.