1973 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Sunflower1989
Gewoon even benieuwd: Hoe veel voedingsmomenten hebben jullie per dag (per ...
5-6 per 24u & 9 weken
één jaar geleden
Reactie op Sunflower1989
Gewoon even benieuwd: Hoe veel voedingsmomenten hebben jullie per dag (per ...
8/10 per 24 uur. 9 wk
één jaar geleden
Zijn er hier mee die een droom voeding doen? Ik doe om 02:30 uur nu sinds 2 dagen een droom voeding. Ze drinkt goed en slaapt fantastisch door. Maar ik krijg de boer er niet uit. En ze heeft al veel krampen en reflux, dus ik wil die boer er eigenlijk wel echt uit hebben. Hebben jullie tips? Overdag gaat het prima trouwens, ik zet haar altijd op mijn been.
één jaar geleden
Reactie op J84
Zijn er hier mee die een droom voeding doen? Ik doe om 02:30 uur nu sinds 2 ...
Lukt hier niet, ik moet altijd wel even een poepluier verschonen en omhoog houden voor de boer, dus bij mij blijft er weinig droom over 😂. Bij mijn eerste dochter weet ik ook nog dat t dat pas later kwam.
één jaar geleden
Reactie op J84
Zijn er hier mee die een droom voeding doen? Ik doe om 02:30 uur nu sinds 2 ...
Niet echt een droomvoeding denk ik, ik verschoon hem na de eerste tiet (hij word dan wakker) en als ik hem dan weer op schoot neem voor de volgende floept er standaard een boer uit 🤣 dan de volgende tiet en meneer slaapt weer 🙃
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Lewis is nu 11 weken en wil al een paar dagen constant drinken ook snachts ...
Ik denk regeldagen. 😊
één jaar geleden
Reactie op Anouklu
Hoelang drinkt jullie kindje? Hier 11 weken oud, merk dat de voedingen stee ...
Hier ook korter indd, van 25+ naar 10 a 15 max. De nachtvoedingen de laatste keren zelfs maar 7 a 8 min.
één jaar geleden
Sinds een week of 2 heeft mijn baby moeite met het drinken uit mijn rechterborst. Links gaat prima, maar op rechts steeds onrustig. Het maakt niet uit of ik deze borst als eerste aanbied of pas als tweede. Ook verschillende houdingen maakt niet uit. Ondanks de onrust blijft hij wel steeds opnieuw aanhappen. Dit duurt dan een paar seconden tot hij weer begint te draaien met zijn hoofd. Als ik kolf is dit de borst met de minste (maar wel voldoende) productie.
Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing?
één jaar geleden
Voor de mama's die één borst per keer geven: als jullie kolven, doen jullie dat dan ook maar aan één borst?
Ben benieuwd als ik straks ga werken en ook daarvoor al als ik een keer een flesje ga geven.. wat dan handiger is. Qua productie op peil houden zou misschien beide borsten kolven handiger zijn?
één jaar geleden
Reactie op Toooh
Voor de mama's die één borst per keer geven: als jullie kolven, doen jullie ...
Ik geef ook 1 borst en kolf om te oefenen met flesje en voor een voorraad in de vriezer 2x per week ongeveer. Met kolven doe ik nu ook altijd 1 borst, dat gaat prima. Weet nog niet hoe het straks met werken gaat misschien dat ik dan wel op 2 overga dat is even afwachten hoe het loopt.
één jaar geleden
Oef de laatste dagen is onze zoon na de nachtvoeding onrustig. Krampen, huilen, spugen. Best jammer want voorheen was het voeden en wegleggen 😅 niet op zoek naar tips want weet dat het wel weer over gaat. Maar toch een beetje jammer ;)
één jaar geleden
Reactie op Toooh
Voor de mama's die één borst per keer geven: als jullie kolven, doen jullie ...
Ja lastig, lijkt me dat het “natuurlijke ritme” er dan wel uit gaat? Nu zijn de borsten om en om wat voller, maar als je ze dan allebei leegkolft tegelijk, dan zijn ze ook tegelijk weer even vol zou je denken…