443 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op irisscheffer
Nog meer moeders die nog altijd (bijna 10 maanden) elke nacht voeding geven ...
Sinds ik hulp heb gekregen van een slaapcoach slaapt ze door
2 maanden geleden
Tips om borstvoeding af te bouwen en over te schakelen naar poedermelk? Ze vind poedermelk nu echt vies. En me voorraad borstvoeding wordt al minder
2 maanden geleden
Reactie op Lilouri
Mijn dochter zit de laatste dagen steeds aan mijn borsten te voelen in ande ...
Haha herkenbaar! Meestal haal ik haar handje dan weg en leid haar af.
één maand geleden
Reactie op Lilouri
Ik laat die van mij gewoon doen 🤣 als er scheve bekken getrokken worden dan zeg ik gewoon dat hij ff wil checken of zn eten er nog is 🤣👌
één maand geleden
Meer baby's die niet meer willen drinken aan de borst? Heel soms nog een slokje maar ze moet er niks meer van hebben in principe. Ik geef nu donormelk omdat ik zelf niet meer voldoende kolf.
één maand geleden
Reactie op Lilouri
Hij slaat me altijd op de borst als hij iets wil, of knijpt me iets boven op de borst😑 maar hij stopt er (tot nú toe) nooit zijn handje in. Als we in de winkel zijn of elders draag ik hem nooit, maar thuis doet hij dit ook (nog) niet.
één maand geleden
Reactie op Lilouri
Ja hier ook hoor! Regelmatig met z’n handje m’n shirt in. Ligt een beetje aan de situatie of ik het toelaat of niet.
Hij heeft ook de nieuwe gewoonte opgepikt om in m’n tepel te willen knijpen tijdens het in slaap wiegen. Als je z’n handje dan weghaalt zet hij het op een krijsen 😅 maar auw, wat kan hij hard knijpen 🙈
één maand geleden
Reactie op NMI9
Ja hier ook hoor! Regelmatig met z’n handje m’n shirt in. Ligt een beetje a ...
Ooh hier ook!!! Een martelgang 😂echt keihard knijpen, soms zelfs met die nageltjes. Soms mag ze en soms echt niet haha maar dan wordt het wel een gevecht ja
één maand geleden
Reactie op Zonnetje 91
Meer baby's die niet meer willen drinken aan de borst? Heel soms nog een sl ...
Bedoel je dat ze wel uit de fles drinkt maar niet uit de borst?
één maand geleden
Reactie op smuldersfo
Ooh hier ook!!! Een martelgang 😂echt keihard knijpen, soms zelfs met die n ...
Maar bij mij is het de andere borst bij het in slaap voeden
één maand geleden
Reactie op Lilouri
Ja hier ook! En boos worden als ik haar handje weghaal.
Hier ook! Had tijdje terug zelfs wondjes van het krabben.. nu is het echt een no go. Ik kan er zelf ‘s nachts niet van slapen en vind ook dat ik m’n grenzen aan mag nemen. Las dat het ook goed is om een grens aan te geven want dan leren ze dat het oké is om je grens aan te geven. Zeker belangrijk als het om je lichaam gaat om een grens te stellen! Als jij alles accepteert dan gaan zij ook denken dat ze alles moeten accepteren ook al vinden ze iets niet fijn
één maand geleden
Ik kreeg net een brief mee van de opvang. Vanaf 1 jaar geven ze geen flesvoeding meer en krijgen de kinderen halfvolle melk.
Maar mijn dochtertje drinkt nog elke 3 uur borstvoeding 😅
Wat zouden jullie hiervan vinden? Ik snap niet zo goed waarom ik koemelk zou geven als ik ook zelf melk heb zegmaar.
Gelukkig is het maar 1 dag in de week, maar toch..
één maand geleden
Reactie op Krisje111
Ik kreeg net een brief mee van de opvang. Vanaf 1 jaar geven ze geen flesvo ...
Flesvoeding is toch geen bv of mis ik wat 🤔
één maand geleden
Reactie op Krisje111
Mijn melk in de fles is flesvoeding denk ik 🤣
Anders zeggen ze kunstvoedin ...
Maar jouw melk kan ook in een beker 🤷♀️🤣
Dunno ik lees het niet als zijnde dat bv niet meer gegeven wordt.
één maand geleden
Reactie op Krisje111
Ik kreeg net een brief mee van de opvang. Vanaf 1 jaar geven ze geen flesvo ...
Wat een raar iets. Ik zou hier niet blij mee zijn. Ik ben benieuwd of ze dat bij onze opvang ook doen🤔 nog niets vernomen en over 3 weken is ze al jarig