444 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Krisje111
Ik kreeg net een brief mee van de opvang. Vanaf 1 jaar geven ze geen flesvo ...
Ik zou het even navragen of ze kunstvoeding bedoelen of ook borstvoeding. Voedingscentrum zegt dat na 1 jaar geen kunstvoeding meer nodig is. En dat horen ze op het kdv natuurlijk graag want dat is een stuk goedkoper en makkelijker voor ze. Maar ze mogen borstvoeding volgens mij niet ontmoedigen dus dan moeten ze de bv in een beker oid aanbieden
2 maanden geleden
Reactie op lisajacobs
Bedoel je dat ze wel uit de fles drinkt maar niet uit de borst?
Ja
2 maanden geleden
Reactie op smuldersfo
Ooh hier ook!!! Een martelgang 😂echt keihard knijpen, soms zelfs met die n ...
Haha ja precies dit 😆
Wij zijn nu op vakantie dus ik laat het maar even toe voor de lieve vrede. Maar als we weer thuis zijn ga ik ook grenzen stellen, wat @lisajacobs ook zegt. Denk dat dat op deze leeftijd prima kan.
2 maanden geleden
Reactie op NMI9
Haha ja precies dit 😆
Wij zijn nu op vakantie dus ik laat het maar even t ...
M’n man is ook al flink grenzen aan het stellen want ze wil ook telkens in zijn tepels knijpen als ze ze ziet 😂
2 maanden geleden
Reactie op Zonnetje 91
Ja
Misschien fles voorkeur gekregen? Of het is even een fase.. hier heeft hij ook momenten dat hij overdag gewoon niet wil drinken. Haalt hij dan wel ‘s nachts in 😅
2 maanden geleden
Ahh hij wordt weer jammerend wakker snacht en wil dan getroost worden met bv 🤭 zal wel weer een sprongetje zijn ofzo
2 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Ahh hij wordt weer jammerend wakker snacht en wil dan getroost worden met b ...
Wij hebben hetzelfde! Gekke baby’s 😅 nu 2 nachten dit gehad, een keer om middernacht en een keer om 2:00 en vanochtend om 5:30 ook huilend wakker maar voordat we naar haar toe konden lopen ging ze weer liggen en slapen haha dus hopelijk is het nu weer over?
2 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Ahh hij wordt weer jammerend wakker snacht en wil dan getroost worden met b ...
Hier ook echt de hele nacht door, 10x ofzo 😭 volgens mij nu z’n boventandjes maar het is elke keer wel wat 😅
2 maanden geleden
Reactie op Toooh
Meer mensen bij wie de tsr nog steeds elke voeding bij beide borsten aan ga ...
Smorgens lekt er wel een maar tsr heb ik al een hele tijd niet meer 🤔
2 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Smorgens lekt er wel een maar tsr heb ik al een hele tijd niet meer 🤔
Oh ja. Bij mij elke voeding dus wel een tsr/een moment dat de melk begint te stromen en dat is dan altijd bij beide borsten. Ik zie dat nooit bij andere vrouwen als ze bijvoorbeeld in het openbaar voeden.
2 maanden geleden
Reactie op Toooh
ah shit wat vervelend zeg, ik vond dit zooo irritant, bij mij is dit rond de 3 maanden al opgehouden geloof ik. Alleen als er echt lang tussen voedingen zit heb ik dat nog
2 maanden geleden
Reactie op Toooh
Jep, ik heb het ook… best irritant zo’n natte boel steeds. Ik woon in het buitenland en het is hier altijd warm dus soms zit ik gewoon thuis met allebei de borsten eruit en dan zie ik ook nog steeds gewoon die straaltjes eruit spuiten… maar het stopt wel sneller dan eerder heb ik het idee. Dus heel even een doek erop en dan is het ook wel klaar. Heb jij dat ook?
2 maanden geleden
Reactie op Toooh
Ik heb wel een tsr aan de andere kant maar het lekt niet meer.. tenzij er lang tussen de voedingen heeft gezeten
2 maanden geleden
Reactie op Toooh
Yes! Hier ook.. maar duw mijn hand op de andere borst zodat ie niet gaat lekken😅
2 maanden geleden
Reactie op Frummeltje123456
Yes! Hier ook.. maar duw mijn hand op de andere borst zodat ie niet gaat le ...
Dat werkt bij mij niet 😅
Fijn om te lezen dat sommigen van jullie het ook nog hebben! Hier is het eigenlijk nooit echt veranderd vanaf het begin, dus idd soms ook echt straaltjes die uit de andere borst komen 😅