444 Reacties
één maand geleden
Wie van jullie heeft een moedermelksieraad laten maken?
Waar heb je hem laten maken, en ben je blij met het resultaat?
Ik twijfel of ik het wil laten maken, omdat het best een groot bedrag is wat ik er oor neer moet leggen.
één maand geleden
Reactie op Frummel1991
Waar heb je hem lat ...
Dit wil ik ook heel graag, maar inderdaad een flink bedrag
één maand geleden
Reactie op Frummel1991
Waar heb je hem lat ...
Yes, ik heb deze ring laten maken bij edelsmederij elize! Ben er zelf erg blij mee (ik ben voor zilver gegaan, maakt nog wat uit qua prijs natuurlijk, mij viel dit niet tegen qua kosten)
één maand geleden
Reactie op Frummel1991
Waar heb je hem lat ...
Staat hier ook op de wishlist, ik heb gewacht tot we compleet waren zodat ik van alle kinderen de melk kan gebruiken. Ze zijn inderdaad best prijzig maar je hebt natuurlijk ook veel geld bespaart door geen of minder kv te geven 😉
één maand geleden
Reactie op Frummel1991
Waar heb je hem lat ...
Ik heb een hangertje voor 120 eur, vond de kosten best mee vallen. Van Laves
Melk, haartjes en zilveren vlokjes (klein beetje blauwe glitter)
één maand geleden
Reactie op irisscheffer
Nog meer moeders die nog altijd (bijna 10 maanden) elke nacht voeding geven ...
Ik! Vaak wel 2/3x
één maand geleden
Reactie op Christmaswish4
Staat hier ook op de wishlist, ik heb gewacht tot we compleet waren zodat i ...
Ik heb ook nog van mijn eerste kindje een zakje melk in de vriezer, uit maart 2021 🙈 zou je dat nog kunnen gebruiken in een sieraad? Ik zou graag een ketting met twee hangertjes willen. Heb jij van alle kindjes nog melk bewaard?
één maand geleden
Reactie op geertjewi
Ik heb ook nog van mijn eerste kindje een zakje melk in de vriezer, uit maa ...
Ja je kan moedermelk over datum mee geven, dat kunnen ze nog gebruiken. Tenminste bij Laves wel
één maand geleden
Reactie op geertjewi
Ik heb ook nog van mijn eerste kindje een zakje melk in de vriezer, uit maa ...
Ja ik denk dat het nog prima te gebruiken is voor een sieraad, ik heb van alle 4 de kinderen de melk bewaard, de oudste is van 2017
één maand geleden
Hi mama’s die de nachtvoeding succesvol hebben afgebouwd: gaven jullie/je partner water in een flesje (zoals melkflesje) of rietjesbeker? Mn zoontje drink overdag water uit zn rietjesbeker maar miss om hem snachts te “tricken” moet het in een flesje? En hebben jullie dan elke nachtvoeding water gegeven? En daarna gewoon gestopt?! Help!
één maand geleden
Reactie op SLIBI
Hi mama’s die de nachtvoeding succesvol hebben afgebouwd: gaven jullie/je p ...
Wij hadden voor de nacht gewoon de 360 beker en overdag rietjesbeker, maar rietjesbeker had ook makkelijk snachts gekund. Hier al met 7 maanden fles aversie en ik heb het niet geprobeerd op te lossen. Mijn man is toen ook gestopt met de papa fles. Vond het wel prima 🤭 (geef zelf enkel live bv).
één maand geleden
Ik ben dus wel trots dat ik al maaaanden m’n dochter overdag en ‘s nachts in slaap voedt, en ondanks iedereen (inclusief cb) die zei dat ze dan daaraan went en niet zelf langere stukken kan gaan slapen ze nu ineens:
- soms wel 7/8 u achter elkaar slaapt ‘s nachts
- niet helemaal in slaap valt aan de borst maar slaperig wordt en dan zelf in bed in slaap valt
Helemaal uit zichzelf🎉 (zal vast morgen weer anders zijn maar toch😂) we komen er wel!
één maand geleden
Reactie op smuldersfo
Ik ben dus wel trots dat ik al maaaanden m’n dochter overdag en ‘s nachts i ...
Zou niet weten waarom dat een probleem zou moeten zijn. Ik heb onze zoon ook altijd in slaap gevoed (en slapend weg gelegd), sinds een maandje of 2 (hij is bijna 1) is hij nog wakker na de borst en gaat dan op zijn duim sabbelen met een knuffel tot hij in slaap valt 🤷♀️
Ja soms duurt het even (toevallig gisteren lastige nacht vanwege inenting de dag ervoor) maar over het algemeen als je een standaard ritueel voor bed gebruikt is dat genoeg 🤭
één maand geleden
Reactie op smuldersfo
Ik ben dus wel trots dat ik al maaaanden m’n dochter overdag en ‘s nachts i ...
Omg wooow wat goed!! Ik hoop hier ook op een doorbraak want de nachten zijn weer heeel erg zwaar 😣
één maand geleden
Reactie op lisajacobs
Omg wooow wat goed!! Ik hoop hier ook op een doorbraak want de nachten zijn ...
Ja en echt ineens ook hè! als je alle hoop hebt opgegeven, dit gaat gewoon ook bij jullie gebeuren. En ik heb van paar mensen gehoord dat rond de 14 maanden/1.5 jaar het dan echt een heeeel stuk beter wordt dus daar ook maar op vertrouwen
één maand geleden
Reactie op smuldersfo
Ja en echt ineens ook hè! als je alle hoop hebt opgegeven, dit gaat gewoon ...
Hoop echt voor jullie dat het zo blijft ❤️ ik heb maandag gesprek met een slaap oefen therapeut om te kijken naar wat zijn ritme is en of we hier nog iets mee kunnen.. hij slaapt weer zo onrustig. Dutjes elk half uur wakker en ‘s nachts elk uur ofzo. Ik kijk niet meer hoe vaak. En z’n boventandjes zijn net door dus lig ‘s nachts ook nog eens wakker omdat het voeden pijn doet😫😭
één maand geleden
Reactie op Krisje111
Ik kreeg net een brief mee van de opvang. Vanaf 1 jaar geven ze geen flesvo ...
Het klopt dus wel. Maar als het nog te snel is willen ze nog wel even doorgaan tot ze is afgebouwd.
En om alvast te beginnen met afbouwen hebben ze vandaag maar 1 fles gegeven van 180 in plaats van 2x 120. (Ze had twee flessen samengevoegd) 😅😅
Want “dat is het ritme van kindjes met deze leeftijd”
één maand geleden
Reactie op smuldersfo
Ja en echt ineens ook hè! als je alle hoop hebt opgegeven, dit gaat gewoon ...
Uit ervaring van mijn eerste kind: na 14 maanden ineens heel veel beter! Daarna wel weer af en toe prut, maar wel echt een verschil. Voor mijn babytje wacht ik daar ook met smart op, die heeft me s nachts wel heeeel veel nodig. Ik hou hoop dat dat minder wordt :)