441 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op MamaPollewop
Klopt, dat is bij borstontsteking niet meer de richtlijn. Maar bij enkel no ...
Dankjulliewel voor het meedenken!l
Bij de nachtvoeding pakt hij inderdaad gelukkig meestal wel gewoon die borst.
Ik ga het verwarmen is proberen en kijken naar de lecithine!
2 maanden geleden
Reactie op NMI9
Haha je ziet het altijd in films en series, van die koolbladeren die boven ...
😂😂
Ik vond het in ieder geval heerlijk koud en als je ze in de koelkast legt.. extra verlichtend. Koolbladeren zijn blijkbaar effectief wat betreft pijnstillende effect. Je moet het maar net geloven 🤭 ik doe dat soms wel, al is het placebo, don’t care
2 maanden geleden
Reactie op MSM89
😂😂
Ik vond het in ieder geval heerlijk koud en als je ze in de koelkast ...
Ik heb het in de kraamweek met de stuwing een paar keer gebruikt en het maakte echt een groot verschil. Borsten waren na een aantal uur al minder dooraderd en soepeler! En voelde idd heel prettig aan zo koel uit de koelkast... al die nieuwigheid waar mn borsten doorheen moesten toen. Bijzondere tijd toch!
2 maanden geleden
Reactie op Rooooo
Oh oh oh wat moet ik huilen. Mijn grootste trots is hoe ik heb gestreden om ...
Wuaaaa volgens mij is het gelukt en is de productie weer op peil! Het is iig beter dan het vorige week was. Zoooo trots weer. Echt wel weer voor gestreden inclusief extra (power)kolven. Uiteindelijk geen kv in huis gehaald en gestopt met flesjes uit de voorraad geven. Veeeeeel aangelegd en wat extra moeite gedaan om meer vast voedsel bij hem naar binnen te krijgen. We did it❤️
Veel gehad aan de dames die op me reageerden, bedankt!!♡
2 maanden geleden
Reactie op Rooooo
Wuaaaa volgens mij is het gelukt en is de productie weer op peil! Het is ii ...
Wauw super knap! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Powermama
2 maanden geleden
Reactie op Rooooo
Wuaaaa volgens mij is het gelukt en is de productie weer op peil! Het is ii ...
Wauw ! Je mag echt kei trots zijn op jezelf ❤️
2 maanden geleden
Reactie op Christmaswish4
Wauw super knap! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Powermama
Ohhh fantastisch zeg, wat ontzettend fijn ❤️🥳
2 maanden geleden
Pfff het is even pittig hier. Ik voed mijn kindje altijd in slaap en leg haar dan in haar bedje. Nu heeft ze verlatingsangst en gaat ze direct krijsen als ik haar neerleg. Alleen als ze echt heel heel diep in slaap is kan ik haar wegleggen. En dan wordt ze een uurtje later weer wakker. Zo gaan onze nachten nu al even. Rond een uur of drie ben ik er meestal klaar mee en dan gaat mijn vriend met haar op de bank liggen.
Herkenbaar voor iemand?
Ik wil graag dat ze zelf in slaap valt (maar kijk niet uit naar het gehuil dat daarbij hoort) of dat ze zich makkelijk in slaap laat voeden.
Samen slapen hebben we ook geprobeerd maar werkt niet echt voor ons. Ik ben een buikslaper en zij ook. Als we samen slapen liggen we uren op onze zij terwijl zij aangehapt is. Ik dommel dan wel wat, maar slaap niet echt. Zij rolt dan per ongeluk naar haar rug en wordt dan wakker.
Iemand tips om op een liefdevolle manier te bewegen naar iets meer slaap in het eigen bedje? Ik ben helemaal niet anti nachtvoedingen maar minder dan tien keer in een nacht zou leuk zijn 😇
2 maanden geleden
Mijn dochter is nu 10,5 maanden oud. Hoe vaak geven jullie nog borstvoeding op een dag? Ik merk dat ze minder drinkt. Uit fles en aan borst. Kan wel te maken hebben met nasleep ziekte of het is toch natuurlijk verloop. Ik geef nog 4 à 5 voedingen per dag.
2 maanden geleden
Reactie op Muppie1989
Mijn dochter is nu 10,5 maanden oud. Hoe vaak geven jullie nog borstvoeding ...
3-5x per dag. Soms wil hij echt niks na zn slaapje 🤷♀️ of liever water
2 maanden geleden
Reactie op Muppie1989
4-8x, maar gemiddeld 5-6x per dag, waarvan op opvangdagen 2 flesjes.
2 maanden geleden
Reactie op geertjewi
Pfff het is even pittig hier. Ik voed mijn kindje altijd in slaap en leg ha ...
Ik voel je helemaal. Hier geen buikslapers maar verder wel herkenbaar - wij hebben nu haar matras op de grond liggen met een matje voor mij ernaast, op die manier hoef ik haar niet weg te leggen na het voeden, zo gaat het hier nu een stuk beter. Wie weet is het een idee voor je!
2 maanden geleden
Reactie op Muppie1989
Ik 3x overdag (na het wakker worden in de ochtend, in de middag tussen half 3 en 4 uur ergens en in de avond voor het slapen). Daarnaast nog in de nacht 1 tot meerdere keren.
Hij spuugt op het moment heel vaak na een voeding. Krijg ook niet meer bv momentjes erin. Met warm weer dan plannen we wel een extra momentje in.
2 maanden geleden
Reactie op Muppie1989
Hier 4 voedingen overdag en 1x nacht
2 maanden geleden
Voeden doet aan mijn rechter tepel ineens pijn🤔 links geen problemen. Hij drinkt ook niet echt, hangt er meer aan. En vanochtend wilde hij zijn yoghurt niet eten, terwijl hij dat normaal heel lekker vindt. Herkenbaar voor iemand? Zou het spruw kunnen zijn? Hij is sinds 2 dagen ook volop aan het bbrbbbrr met zijn mond (weet niet hoe ik het moet beschrijven anders😅) en kwijlt daardoor veel. Hij is wel gewoon vrolijk net als anders.
2 maanden geleden
Reactie op Yagir
Voeden doet aan mijn rechter tepel ineens pijn🤔 links geen problemen. Hij ...
Misschien tandjes, dan kwijlen ze meer, is het speeksel wat zuurder wat zeer kan doen aan je tepels en kunnen ze wat minder willen drinken. Spruw zou ook kunnen, even goed mondje en tepels in de gaten houden.