16 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben deze box met boxmatras en boxkleed. Is later ook als speelhuisje te gebruiken

2 jaar geleden
De eerste 2 kindjes was een box matras nog helemaal niet zo bekend als nu.. dus die hadden gewoon een boxkleed erin meestal 2 op elkaar. Nu bij nummer 3 heb ik er wel een gekocht omdat ze bij ons heel veel in de box hebben geslapen dus vond het wel fijn en vond ze niet duur dus kon het niet laten
2 jaar geleden
Wij hebben al een box met matras van ons zoontje nog. Maar merkte wel dat op een gegeven moment met oefenen op de buik en opdrukken/staan het met een matrasje net iets moeilijker of zwaarder is. Dus kan mij voorstellen wat DPE hierboven zegt; voor te slapen yes kan (maar geen must). Maar als het puur voor te spelen is zou ik je geld lekker ergens anders aan uitgeven 😊
2 jaar geleden
Hier matras en boxkleed, int begin vind ik het wel handig om de baby erin te laten slapen ook overdag. Zoontje is wel heel snel veel op de grond gelegd omdat hij daar meer bewegingsruimte had op een grote speelmat. Vanaf 6 maanden amper nog gebruikt eigenlijk
2 jaar geleden
Matrasje met hoeslaken en boxkleed hier. Vond een boxkleed alleen ook veel te dun met slapen overdag

2 jaar geleden
Ik zou ook zeker een matrasje er in doen (met hoeslaken erop en een hydrofiele luier voor spugen/kwijlen). Zo’n boxkleed ligt echt niet comfortabel voor zo’n kleintje, omdat het echt dun is. Zelf wil je ook niet op een houten plank liggen 😉 Boxkleed heb je dan niet meer nodig. Wij hebben nooit problemen gehad met dat het dan te zacht zou zijn voor oefenen op de buik. Gewoon Ikea box en matrasje gedaan en zelf in een leuke kleurtje geschilderd.