30 Reacties

2 jaar geleden

Ohh het is een hel. Met de vorige had ik het 6 maanden lang en nu sinds 4 weken. Ik drink liters melk dat helpt voor mij. Hopelijk kan je wat vinden. En nog even sterkte🥰

2 jaar geleden

Vla helpt heel goed voor mij. Ik probeer altijd een pak in huis te hebben voor het geval dat. Ik zou het zeker proberen.

2 jaar geleden

Ik merk dat drink yoghurt erg helpt vooral in de nacht.

2 jaar geleden

Ik slik dan een tabletje Losecosan, dat helpt goed. Van die Rennie kauwtabletten ga ik over mijn nek, haha. Volgens mijn verloskundige mag ik deze tabletten nog nemen. Ik ben zelf alleen geen arts, dus je kunt het, als je wilt, voor de zekerheid ook even navragen.

2 jaar geleden

Ik heb al maanden last van maagzuur, ben nu 34 weken. Rennies hebben goed geholpen, tot nu eigenlijk haha. Lag hele nachten wakker van het zuur ondanks de Rennies. Heb nu Omeprazol 10mg van de Kruidvat gekocht en ben al 3 dagen en nachten maagzuur vrij! Is veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap.

2 jaar geleden

Rennie ga ik ook van over m'n nek. Als het heel erg is dan neem ik Omeprazol (had ik al via de dokter) en keelpastilles gebruik ik van die anta flu's

2 jaar geleden

Ohh vervelend hè, hier ook veel last van. Inderdaad ook 's nachts. Voor mij werken de kauwtabletten van Gaviscon heel goed (én snel!).

2 jaar geleden

Ik gebruik gaviscon duo tabletten, dat werkt wel redelijk goed. Verder merk ik dat het erger is als ik bijvoorbeeld knoflook heb gegeten, dus daar moet ik een beetje mee oppassen.

2 jaar geleden

Hier ook maagzuur! Ik kan gelukkig uit de voeten met een rennie voor het slapengaan en vind de tabletjes eigenlijk wel lekker haha Het helpt mij ook heel erg om te letten op wat ik s avonds eet. Deegwaren (pizza/brood) is echt een trigger en noten voor mij ook. Ik heb s avonds vaak zin om wat te snacken maar als ik me inhoud en een bakje yoghurt of vla neem is het vaak te doen. Maar ja, soms ga ik toch voor de chips en dat merk ik dan meteen in de nacht...

2 jaar geleden

Omeprazol losecosan bij de etos!!!! 20 gr. Dit is mijn life saver!!!! Ik had altijd last en sinds ik dit neem, heb ik er geen last van. Echt het proberen waard!

2 jaar geleden

Ik had hier ook heel veel last van, niks hielp nog ( Riopan, gaviscon en op het eten letten) de huisdokter heeft toen iets voorgeschreven dat ik elke dag moet nemen, sinds dien al 3 weken geen maagzuur meer gehad :) kan nu wel niet op de naam komen. Maar misschien kan de huisdokter helpen?

2 jaar geleden

Hier ook erg veel last van, vooral de avond als ik plat op bed lig. Bij mij helpt het redelijk om een glas melk te drinken voor het slapen gaan.

2 jaar geleden

Rennies!

2 jaar geleden

Omeprazol!! 1 pilletje per dag en je bent overal vanaf. Ik had zn last van maagzuur dat ik ervan moest overgeven. Sinds Omeprazol, nergens meer last van

2 jaar geleden

Reactie op Kersos

Omeprazol!! 1 pilletje per dag en je bent overal vanaf. Ik had zn last van ...
Rennies en gaviscon werkte toen al niet meer. Maagzuur kwam er dwars doorheen

2 jaar geleden

Reactie op Kersos

Omeprazol!! 1 pilletje per dag en je bent overal vanaf. Ik had zn last van ...
Yes! Dit werkt zo goed en maagzuur blijft dagen weg.

2 jaar geleden

Reactie op Annonu

Yes! Dit werkt zo goed en maagzuur blijft dagen weg.
Deze gebruik ik

2 jaar geleden

Ik ben op advies van de gynaecoloog Omeprazol gaan slikken. Dit is een maag beschermer en remt de aanmaak van maagzuur. Ik slik het nu een paar dagen en merk echt een groot verschil! Ik slikte me suf aan rennies maar heb deze bijna niet meer nodig gehad! Zelfs niet met liggen 😁

2 jaar geleden

Gebruik gaviscon duo drank. Enige wat ook (tijdelijk) helpt :p

2 jaar geleden

Eigen huismerk van de Kruidvat kauwtablet werkt bij mij het beste. Rest werkt bij mij nieg