30 Reacties

2 jaar geleden

Ohh het is een hel. Met de vorige had ik het 6 maanden lang en nu sinds 4 weken. Ik drink liters melk dat helpt voor mij. Hopelijk kan je wat vinden. En nog even sterkte🥰

2 jaar geleden

Vla helpt heel goed voor mij. Ik probeer altijd een pak in huis te hebben voor het geval dat. Ik zou het zeker proberen.

2 jaar geleden

Ik merk dat drink yoghurt erg helpt vooral in de nacht.

2 jaar geleden

Ik slik dan een tabletje Losecosan, dat helpt goed. Van die Rennie kauwtabletten ga ik over mijn nek, haha. Volgens mijn verloskundige mag ik deze tabletten nog nemen. Ik ben zelf alleen geen arts, dus je kunt het, als je wilt, voor de zekerheid ook even navragen.

2 jaar geleden

Ik heb al maanden last van maagzuur, ben nu 34 weken. Rennies hebben goed geholpen, tot nu eigenlijk haha. Lag hele nachten wakker van het zuur ondanks de Rennies. Heb nu Omeprazol 10mg van de Kruidvat gekocht en ben al 3 dagen en nachten maagzuur vrij! Is veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap.

2 jaar geleden

Rennie ga ik ook van over m'n nek. Als het heel erg is dan neem ik Omeprazol (had ik al via de dokter) en keelpastilles gebruik ik van die anta flu's

2 jaar geleden

Ohh vervelend hè, hier ook veel last van. Inderdaad ook 's nachts. Voor mij werken de kauwtabletten van Gaviscon heel goed (én snel!).

2 jaar geleden

Ik gebruik gaviscon duo tabletten, dat werkt wel redelijk goed. Verder merk ik dat het erger is als ik bijvoorbeeld knoflook heb gegeten, dus daar moet ik een beetje mee oppassen.

2 jaar geleden