30 Reacties

2 jaar geleden
Ohh het is een hel. Met de vorige had ik het 6 maanden lang en nu sinds 4 weken. Ik drink liters melk dat helpt voor mij. Hopelijk kan je wat vinden. En nog even sterkte🥰

2 jaar geleden
Ik heb al maanden last van maagzuur, ben nu 34 weken. Rennies hebben goed geholpen, tot nu eigenlijk haha. Lag hele nachten wakker van het zuur ondanks de Rennies.
Heb nu Omeprazol 10mg van de Kruidvat gekocht en ben al 3 dagen en nachten maagzuur vrij! Is veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap.

2 jaar geleden
Ik gebruik gaviscon duo tabletten, dat werkt wel redelijk goed. Verder merk ik dat het erger is als ik bijvoorbeeld knoflook heb gegeten, dus daar moet ik een beetje mee oppassen.

2 jaar geleden
Hier ook maagzuur! Ik kan gelukkig uit de voeten met een rennie voor het slapengaan en vind de tabletjes eigenlijk wel lekker haha
Het helpt mij ook heel erg om te letten op wat ik s avonds eet. Deegwaren (pizza/brood) is echt een trigger en noten voor mij ook. Ik heb s avonds vaak zin om wat te snacken maar als ik me inhoud en een bakje yoghurt of vla neem is het vaak te doen. Maar ja, soms ga ik toch voor de chips en dat merk ik dan meteen in de nacht...

2 jaar geleden
Ik had hier ook heel veel last van, niks hielp nog ( Riopan, gaviscon en op het eten letten) de huisdokter heeft toen iets voorgeschreven dat ik elke dag moet nemen, sinds dien al 3 weken geen maagzuur meer gehad :) kan nu wel niet op de naam komen. Maar misschien kan de huisdokter helpen?

2 jaar geleden
Ik ben op advies van de gynaecoloog Omeprazol gaan slikken. Dit is een maag beschermer en remt de aanmaak van maagzuur. Ik slik het nu een paar dagen en merk echt een groot verschil! Ik slikte me suf aan rennies maar heb deze bijna niet meer nodig gehad! Zelfs niet met liggen 😁

2 jaar geleden
Eigen huismerk van de Kruidvat kauwtablet werkt bij mij het beste. Rest werkt bij mij nieg