22 Reacties
2 jaar geleden
Hoe hard je buik slinkt is heel verschillend per persoon en per zwangerschap maar in de kraamweek zou ik lekker geen broek, joggingbroek, zwangerschapsbroek in ieder geval iets waar jij je prettig in voelt aan trekken. Ik heb bij seraphine ooit een postpartum broek gekocht en die zit ook heel lekker! Lijkt op een zwangerschapsbroek maar dan met een band die steun geeft (zat tijdens de zwangerschap om die reden ook echt niet lekker)
2 jaar geleden
Ik ga lekker voor mijn badjas🙌🏼🙌🏼 en een voedingsbh lekker comfy, zal toch veel op bed liggen of op de bank.. wij ontvangen ook geen bezoek in de kraamtij.
2 jaar geleden
Ik had na 3 dg weer mijn eigen spijkerbroeken aan🙈
Maar heb ook leggings die ik dan eventueel aan kan met een trui ofzo
2 jaar geleden
Bij vorige zwangerschap had ik heel veel vocht. Dit begon echt pas af te nemen vanaf een week na de bevalling ofzO. Dus heb eerst nog wel zwangerschapsbroeken gedragen. Geen idee meer hoe lang, maar heb daarna wat “gewone” broeken in een maat groter besteld, tot ik uiteindelijk weer in m’n oude broeken paste
2 jaar geleden
Ik heb in de kraamweek veel in nachthemd gelegen of andere chille pyjama. Ik heb veel met de blote billen op zo'n matje gelegen om de boel lekker te luchten enzo. Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waarom, denk ivm aambeien 🤣
De paar keer dat ik beneden was met bezoek, had ik een zwangerschapslegging aan.
Maar ik deed ook gewoon heel lekker rustig aan. Iets anders dan pyjama's of legging had ik gewoon geen zin in haha.
2 jaar geleden
Ik had het liefst een flared zwangerschapsbroek aan! Ik had nog wel een buikje, dus eigen broeken paste ik nog niet en ik wou ook niet hele dagen in pyjama/joggingsbroek rondlopen.
2 jaar geleden
Ik heb 2 joggingbroeken besteld en dan een maat groter. Wie weet loop ik vooral gwn in een nachthemd rond. Of nog zwangerschapsbroeken als het echt te strak is nog.
2 jaar geleden
Een fijne (pyjama)broek met elastiek is ook prima denk ik? Ik had het bij mijn eerst veel heet, dus heb gewoon twee korte pyjamashorts + langere broek besteld bij Hunkemoller. Je kunt er altijd een zwangerschapsshirt overheen doen zodat je buik wel goed bedekt is als je dat fijn vindt.
Ik draag nu ook nog normale broeken met elastieken band overdag (31+5 weken zwanger).
2 jaar geleden
Reactie op J84
Maar ga je dan voor een zwangerschapsbroek, of een gewone? Wat zat bij jou ...
Zwangerschapsbroek. Mijn eerste gewone broeken kon ik pas na een aantal weken weer aan, maar ik draag vrij strakke broeken. De eerste week vooral zwangerschapsjoggingbroeken en -leggings gedragen, ik vond de skinny zwangerschapsjeans niet lekker zitten icm de hechtingen.
2 jaar geleden
Ben je veel aangekomen? Ik was iets van 12kg aangekomen, dus had ook best wat extra vet. (strakke) broeken en truien pasten daarom na de bevalling ook niet qua omvang van bovenbenen en -armen, totdat ik weer was afgevallen. Als je maar een paar kg bent aangekomen, dan pas je waarschijnlijk eerder weer in je eigen kleren. :)
2 jaar geleden
Hier 2 dagen een joggingsbroek aan gehad en daarna had ik m’n zwangerschaps broeken weer aan. Na een week paste ik weer in mijn eigen broeken, maar dat is echt luxe..
Ga er dit keer zeker niet vanuit dat het weer zo snel gaat..
Je zou evt ook bij fijn zittende leggings oid kunnen kijken.
Ik merkte zelf wel dat ik na die 2 dagen de joggingsbroek wel zat was.. toen ik toen weer leuke kleding aan deed voelde ik mezelf een stuk fijner. Maar denk echt dat dit per bevalling zo wisselend is.. ook hoe je bevalling is gegaan etc.
2 jaar geleden
Reactie op 3maal3
Ben je veel aangekomen? Ik was iets van 12kg aangekomen, dus had ook best w ...
Nee valt mee, nu met 34 weken 7,5 kg. Dus denk dat ik niet echt van maat ben gewisseld. Dus dat zal dan misschien redelijk snel zijn dat ik in ieder geval weer in mijn comfortabele kleding pas.
2 jaar geleden
De eerste nacht na de bevalling heb ik zoveel liggen zweten, dat ik volgens mij niks anders dan een onderbroek aan had. De dagen erna verwacht ik ook niet veel meer te dragen dan een Voedingstopje. Je ligt toch hele dagen nog op bed om te herstellen. (Wij nodigen die eerste dagen ook geen bezoek uit, zodat rondlopen met een oversized onderbroek met kraam verband gewoon kan 😅)
2 jaar geleden
Reactie op lauren32
De eerste nacht na de bevalling heb ik zoveel liggen zweten, dat ik volgens ...
Dit deed ik ook inderdaad. Ik moest ook een week in het zkh verblijven in de corona periode dus mocht geen kraambezoek ontvangen. Liep toen ook vooral in een voedingsbh en onderbroek rond.