21 Reacties
4 maanden geleden
Mijn zoontje draagt ook alleen maar leggings of joggingsbroekjes. Maar heb als kraamcadeau 1 spijkerbroek van de h&m gehad. Die vind ik echt heel fijn. Heb nog een spijkerbroek bij de Hema gekocht maar dat stond hem verschrikkelijk. En een korte spijkerbroek bij de primark maar dat was ook geen succes
4 maanden geleden
Reactie op MamaMilou
Deze vind ik echt top, van de zeeman. Zit een beetje baggy heb ze nu ook ma ...
Deze is dus elastisch en we hebben nu ook van de HEMA soort spijkerbroekje maar dan in het groen. Die is meer skinny maar ook elastisch erg leuk! We hadden ook een echte skinny met amper elastiek in maat 56 dat stond heel stoer maar vond ik niks om aan te doen
4 maanden geleden
Reactie op MamaMilou
Deze vind ik echt top, van de zeeman. Zit een beetje baggy heb ze nu ook ma ...
Dit broekje zat bij mijn zoontje echt onwijs strak, kreeg m nauwelijks over zn billen heen 🙈
4 maanden geleden
Heeft iemand deze van de H&M?😊
Hier ook leggings, joggingbroekjes, meer soort linnen/stoffen broekjes etc.
4 maanden geleden
Reactie op Annonu
Me too! Baggy en skinny zitten beide top. Valt bij mijn zoontje wel groter, ...
Oh jaa mijn zoontje echt maat 80 al hij os gewoon lang en mega slank 🙈 allebroeken van andere merken zijn gewoon te wijd
4 maanden geleden
Wij hebben broekjes van de NameIt en van de ter stal, ter stal valt wel klein bij ons
4 maanden geleden
Ter Stal bevalt hier goed, voor smalle kindjes haha. Bij ons zakte veel andere broekjes anders af. Hebben regelmatig ook acties voor spijkerbroekjes.
4 maanden geleden
Voor mijn kinderen (vrij smal en heel smal) heb ik eigenlijk altijd broekjes van Name it
6 dagen geleden
Reactie op djamillaax
Zara vind ik erg fijn !
Hoe vallen deze qua maat? Ik vind dat de truien en t shirts echt klein vallen namelijk. En in de winkel hebben ze hier geen kleine maten dus moet de gok wagen via online bestellen :)