20 Reacties
3 maanden geleden
Geen tips, ik herken het wel haha hier likt hij de boter en pindakaas eraf en gooit vervolgens de rest op de grond 🤣
Maar hij weet ook dat als hij het op de grond gooit, het dan weg is dus hij krijgt daarna niks meer (telt ook voor fruit, avond eten, bestek enz)
3 maanden geleden
Mijn dochter at ook geen brood tot ik het brood beleg van de kleine keuken erop smeerde. Pompoen mango of aardbei bietjes en nu is het broodje elke dag een feestje..
3 maanden geleden
Hier at ze ook geen brood… haha plukte alles uit de mond.. was volkoren brood.
Ik ben begonnen met witbrood en dat eet ze als een tierelier! Vaak 2 sneetjes.. op kdv hadden ze ook volkoren.. at ze niet haha!
Misschien ander brood proberen?
3 maanden geleden
Hij krijgt zn fruithapje om 9:30 en om 12:00 lunchen we dus hij zou genoeg honger moeten hebben. Na de lunch wil hij ook altijd een bv dus hij heeft wel echt trek.
Beleg doen we nog niet echt behalve boter. Ik kan wat moes erop proberen morgen. Qua fruit komen we namelijk ook niet heel veel verder dan appel of peer en dan wel echt gepureerd. Stukjes banaan at ie eerst wel maar later opeens niet meer.
Hopelijk werkt de moes op zn brood!
3 maanden geleden
Reactie op Isoldhe
Hij krijgt zn fruithapje om 9:30 en om 12:00 lunchen we dus hij zou genoeg ...
Smeerkaas van ERU kids is hier echt een aanrader, 30+ smeerkaas mag ook want die bevat minder zout. En ook jam en pindakaas gaan er hier als zoete broodjes in. Je hebt speciale jam die baby’s mogen, niet zo lang houdbaar maar hij eet het hier elke dag en als het over is smeer ik ook wel eens een boterhammetje voor mijzelf.
Zonder korst eet hij gerust twee boterhammen weg..
3 maanden geleden
Ik herken het. Mijn dochter eet ook geen brood. Ze moet er van kokhalzen. Laatst stikte ze er gewoon half in dat mijn man haar op zijn arm legde en op haar rug moest kloppen. Ze eet verder alles. Ook met structuur. Soepstengels vindt ze bijvoorbeeld heerlijk. Ze sabbelt en knabbelt er op. Maar brood 😵💫
We blijven het proberen maar tot nu toe nog geen succes….
3 maanden geleden
Reactie op Rano Milu
Wij hebben deze. Misschien dat een zoet smaakje helpt?
Waar koop je dat? Misschien dat het hier werkt 🤗
3 maanden geleden
Reactie op Rano Milu
Ik heb het van de Albert Heijn. We wisselen het af met van alles en nog wat ...
Bedankt! Zal morgen eens kijken! 👀 toevallig ook tips voor water en of thee? Doordat ze geen brood eet en of water/thee drinkt krijg ik fles nummer 4 er niet af. Ze ziet vooral water als een spelletje. Zowel uit haar rietjesbeker, 360 beker als een gewoon glas 🫣
3 maanden geleden
Reactie op Miniboefje
Bedankt! Zal morgen eens kijken! 👀 toevallig ook tips voor water en of the ...
Ik bied het zelf gedurende de dag bij bij elke maaltijd aan. En met die warmte wat vaker trouwens. Zou een bordje pap niks zijn als lunch? Wat de oudste hier trouwens vroeger lekker vond was een gezonde mugcake. Dan prak je 1 banaan in een beker, roert 1 ei en 4 eetlepels havermout doorheen en stopt het 2 minuten in de magnetron. Dat is qua structuur weer veel zachter en kost amper tijd, dus fijn voor mama.
3 maanden geleden
Reactie op Rano Milu
Ik bied het zelf gedurende de dag bij bij elke maaltijd aan. En met die war ...
Geen succes tot nu toe. De rest van de hapjes gingen wel goed vandaag. Banaan met pindakaas bijv en aardappeltjes, wortel en rundvlees. Maar water sijpelt langs haar mond naar beneden of ze gaat belletjes blazen 😂
3 maanden geleden
Ons zoontje eet ook moeilijk brood. Het brood plakt telkens tegen zijn gehemelte en hij krijgt het niet weg.