17 Reacties

4 maanden geleden

Nee wij doen dit nog niet en houden het bij boter, pindakaas of fruit.

4 maanden geleden

Smeerworst en smeerkaas zit echt veel zout in. Ik geef het in ieder geval nog niet. Bij ons krijgt hij 100% appelstroop, 100% pindakaas, 100% dadelstroop en hummus zongedroogde tomaat

4 maanden geleden

Reactie op Anne_blub

Nee wij doen dit nog niet en houden het bij boter, pindakaas of fruit.
Idd deze opties 馃檭 Of gewoon niks kan ook nog

4 maanden geleden

Die van ons krijgt wel roomkaas met kruiden, appelstroop, boter, fruitspread en Pindakaas. Maar ik kies er bewust voor geen smeerkaas en leverworst te geven ivm grote hoeveelheid zout.

4 maanden geleden

Ik zou het zolang het nog kan het zo gezond mogelijk houden. Ze zullen nog heel wat jaren speculoos, chocopasta en hagelslag naar binnen werken , dus ik zou nog even gebruik maken van deze gezonde fase 馃槀.

4 maanden geleden

Bedankt allemaal! Ik geef ook andere dingen op brood maar omdat dit werd geadviseerd en ik er niet helemaal achter stond dacht ik laat ik t aan jullie vragen! Bedankt馃挀馃挀

4 maanden geleden

Ik wissel zelf af met havermout pannekoekjes (3 dagen in de week) en 2 dagen krijgt hij brood op de opvang en de overige 2 dagen doe ik hem boter en philedelphia original op brood.

4 maanden geleden

Wij geven het ook nog niet. Vanaf haar eerste verjaardag denk ik daar misschien anders over, maar vooralsnog houd ik het bij: Philadelphia Appelstroop Geprakte avocado

4 maanden geleden

Ik geef alles behalve smeerworst of rauwe producten. Vega smeerworst vind ik ook prima mits met maten

4 maanden geleden

Reactie op Coco88

Ik geef alles behalve smeerworst of rauwe producten. Vega smeerworst vind i ...
Mate

4 maanden geleden

Je kunt trouwens misschien ook de app gebruiken van het voedingscentrum. Daar kun je precies zien welke producten in de schijf van vijf zitten.

3 maanden geleden

Misschien dat h眉ttenk盲se nog een optie is? Daar zit volgens mij minder zout in. Of is dit ook niet zo'n gezonde optie?

3 maanden geleden

Reactie op 123Tessa123

Misschien dat h眉ttenk盲se nog een optie is? Daar zit volgens mij minder zout ...
Zeker! Goede vervanger voor de smeerkaas :).

3 maanden geleden

Ik maak af en toen een soort wentelteefje, ei klutsen, halve banaan prakken en een beetje kaneel erbij, broodje er in dippen en in een pannetje bakken. Dit vind hij heerlijk Verder geef ik kids smeerkaas, of boter met een plakje kipfilet, appelstroop, zuivelspread of pindakaas

3 maanden geleden

Ventje van 9mnd krijgt wel vega pat茅 maar niet iedere dag Daarnaast fruitspread minder suiker, kipfilet, pindakaas 100%, appelstroop

3 maanden geleden

Wij geven dit niet (bij oma heeft ze wel een keer pat茅 op). Wij geven kipfilet, avocado, geprakte banaan, zuivelspread of pindakaas of brood.

3 maanden geleden

Je hebt ook smeerkaas met minder zout