22 Reacties

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap heel lang getwijfeld, vond het ook nogal prijzig. Toen ik 38 weken was kwam er een bericht voorbij dat er die dag een plekje vrij was gekomen omdat er een vrouw al was bevallen, toen toch de knop doorgehakt en 1 laten maken. En oohhh wat ben ik daar blij mee! Het is een prachtige herinnering aan je mooie lichaam 🥰

2 jaar geleden

Hallo, ik denk er ook over na om het te doen en indd ook ik vind het prijzig. Maar van de ene kant is het wel iets speciaals en bijzonder. Ook blijft het voor eeuwig en iets van jezelf. Ik ben nu 34+4 en wil het dan zo snel mogelijk doen.

2 jaar geleden

Ja ik ga een buikbeeldje laten maken!! Geen zwangerschapsshoot (vriendin met camera ervaring gaat wat mooie foto's maken) maar een buikbeeldje. Inderdaad echt mega duur maar ik vind het een heel mooi aandenken. En denk dat ik meer aan een beeldje heb als aan foto's. Wij gaan over 5 weken, met 35 weken! In Hattem. Bij Bellyart3d!

2 jaar geleden

Vind het erg leuk en mooi aandenken! Ik heb het wat aan de vroege kant gedaan 31 wkn ivm woonachtig buitenland en nu op 'vakantie' in NL. Met 34 wkn weer terug naar buitenland. Vond het erg leuk mijzelf te zien in de 360 graden 3D scan. Hoe ik mijzelf in de spiegel zie qua zwangerschap zag ik echt terug in de scan. Ben benieuwd hoe het beelde uitpakt.

2 jaar geleden

Reactie op Ellebell94

Vind het erg leuk en mooi aandenken! Ik heb het wat aan de vroege kant geda ...
Beeldje*

2 jaar geleden

Reactie op Sandra14

Vorige zwangerschap heel lang getwijfeld, vond het ook nogal prijzig. Toen ...
oeh leuk! vorige zwangerschap een shoot gedaan dus nu wil ik graag het beeldje.

2 jaar geleden

Reactie op Daphnee3

Ja ik ga een buikbeeldje laten maken!! Geen zwangerschapsshoot (vriendin me ...
leukk ik ga met 34 weken. ik had vorige zwangerschap een shoot dat is trouwens ook best prijzig hoor. Ik ga wel voor een van de goedkopere beeldjes, sommige zijn echt buiten mijn budget. maar wel heel blij dat ik de knoop heb doorgehakt. ik ga bij mijnbabybuikje Breda

2 jaar geleden

Reactie op Ellebell94

oeh spannend, zelf wil ik de tepels bijna of helemaal weg laten. Dit omdat ik het nog al privé vind en ik het wel gewoon in de woonkamer wil tentoonstellen. ben ook heel benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op Ellebell94

waar heb jij het gedaan ?

2 jaar geleden

Reactie op Alish

oeh spannend, zelf wil ik de tepels bijna of helemaal weg laten. Dit omdat ...
Hier hetzelfde! Ik wil mijn arm voor mijn borsten plaatsen en het beeldje uiteindelijk een mooie plek in de woonkamer geven!

2 jaar geleden

Ik heb over drie weken een afspraak met 34 weken! Doe het hij BeeldigZwanger omdat zij bij je thuis komen. I.v.m. bloedingen door placenta praevia mag ik de stad niet uit dus heeel blij mee dat ik dit bedrijf vond! Lijkt me zo gaaf om te hebben♡ Doe het dan i.p.v. een shoot. Ga dan gewoon zelf met m'n moeder op pad met een camera.🤭

2 jaar geleden

Ik heb het mijn eerste zwangerschap met 36 weken gedaan bij BellyPrint. Het kost wel wat, maar geen seconde spijt van gehad. Een ontzettend mooi aandenken 🩷

2 jaar geleden

Ik ga bij 35+4 naar de bellysisters, prijzig maar vind het wel de moeite waard!

2 jaar geleden

Ik ga met 35 weken naar “mijnbabybuikje” in Weert. Ik twijfel wel heel erg over de positie.. liefst zou ik borsten ook laten zien omdat ik gewoon heel trots ben op mijn hele zwangere lichaam. Maar als er bezoek komt is het misschien wat ongemakkelijk als het in je woonkamer staat 🤣. En het is ook weer zonde om het aan niemand te laten zien. Ik heb het overigens cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Mijn vriend heeft geregeld dat iedereen ipv een cadeau geld bijeen heeft gelegd :)

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap met 34 een beeldje van brons laten maken bij Le Bump in Amsterdam. Heel erg blij mee! Het is zo’n mooi aandenken, weer heel anders dan foto’s omdat je jezelf echt helemaal kan zien. Ik heb wel m’n borsten “on full display” en het beeldje staat gewoon in de woonkamer. Mij boeit t niet zoveel wat bezoek er van vindt. Heb er flink voor betaald dus waarom dan niet in de woonkamer? 😂

2 jaar geleden

Leuk! Ik ga met 33 weken in Arnhem, heb als cadeau aan de onze ouders een bijdrage gevraagd hiervoor. Het lijkt me heel leuk omdat het toch iets blijvends is :)

2 jaar geleden

Ik ga het ook laten maken, met 34+2. Ja het kost veel, maar vind het echt een mooi aandenken voor later. Zo trots op mijn lichaam dat ik mijn baby kan maken. Denk ook dat ik een arm voor mijn borsten hou, zodat je ook de tepels niet ziet.

2 jaar geleden

Ik heb er lang over getwijfeld... maar aangezien dit mijn laatste zwangerschap is vind ik het toch echt een waardevolle uitgave. Ik heb een afspraak met 36 weken.

2 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een beeldje laten maken van brons. Is me zo dierbaar. Ik heb toen met 37 weken de scan laten maken. Deze keer wil ik misschien nog een boudoir zwangerschapsshoot. Maar twijfel nog eem beetje door de kosten haha.

2 jaar geleden

Ik heb trouwens voor zo weinig mogelijk ‘airbrushen’ gekozen. Wilde mijn lichaam in het beeldje zien. Dus ja, ook tepels. Maar in het brons is dit heel ‘smaakvol’ en totaal niet iets sexueels als je het mij vraagt.