Hi Mama鈥檚,
Ik wil een beetje gaan afbouwen met live BV/op verzoek geven. Eigenlijk wil ik van de nachtvoedingen (elk 3 uur!) af maar mn mannetje van 13mnd heeft gwn echt honger dus vervangen met water lukt niet dan is het oorlog 馃槀. Ik zit met vragen en ik heb niets aan mn CB (zitten jonge studentjes die onzeker antwoorden en niet veel weten of gaan googlen voor me neus!).
1. Waarom zou je bijv. Gewone melk kiezen ipv kv/opvolgmelk op deze leeftijd? Wat zijn de beweegredenen of voor-en nadelen van beiden?
2. Wie weet 贸f en wat voor impact dat dan heeft op je productie? Kans dat het helemaal afneemt (dus totale stop) of dat je snachts dan niet meer genoeg hebt (dus kan ik dan nooit meer snachts live voeden?)
3. Welke hoeveelheden geef je? KV babies weet ik bijv dat men snachts over het algemeen kleinere flesjes geeft ivm het afbouwen van nachtvoeding in zn totaal. Maar afbouwen kan denk ik nog niet want ik probeer meer vaste voeding te geven maar dat lukt niet en hij wilt snachts echt drinken. Maar wat is wijsheid als in welk tijdstip welk hoeveelheid etc.
Nu gaat het bijv soms zo:
20:00 naar bed live bv gaat goed (laatste was dan rond 15:00)
23:00 live bv en sinds een paar dagen geef ik beetje warme gewone melk toe want hij lijkt niet verzadigd na de borst
2:00 flesje kv 150ml slokt hij met gemak snel leeg
5:00 ook weer flesje kv 150ml met gemak
8:00 opstaan live bv
Dan
9:00 ontbijt
10:45 live bv voor dutje
13:00 lunch
15:00 live bv voor dutje
18:00 diner
Snacks tussendoor
Iemand tips, ideeen of visies die ik niet zie of ken?! Pls share!! 馃檹馃徑 thanks!