8 Reacties

3 maanden geleden
Mijn zoontje wilt ook niet in de buggy of kinderwagen zitten. Het liefst loopt hij. Als hij dan weg wilt lopen of een anders kant op wilt zeg ik tegen hem je kan nu of met mama mee lopen of je gaat in de buggy zitten. 9/10 keer loopt hij weer mee en anders zet ik hem in de buggy en geef hem later weer een kans. Wat het beste helpt is duidelijke keuzes/grenzen geven en consequent blijven.

3 maanden geleden
Heeeel herkenbaar. Hij wil het liefst de hele dag rondrennen en alles ontdekken. Zodra ik hem in de kinderwagen of auto zet is het brullen. Ik neig daarom om ook geen buggy aan te schaffen..
Geen oplossing helaas 🥲

3 maanden geleden
Bij de oudste hadden we dit ook. Ik ben er eigenlijk wel in meegegaan. Veel met de fiets doen ipv auto. Haar zelf snel leren loopfietsen. En af en toe buggy, dan vond ze het juist weer leuk.

3 maanden geleden
Draagzak?
Ons meisje geniet nog steeds volop in de Ergobaby 360, en ook de Wildride vindt ze geweldig.
Onderweg kletsen we veel: "Hoe heet dit?", "Wat is dat?"—en als ze ergens naar wijst, lopen we er even naartoe en benoemen het voor haar.
De kinderwagen en autostoel waren nooit echt haar favoriet.
Misschien heb ik het makkelijk, want met haar 8 kilo en het feit dat ze nog niet loopt, is dragen nog vrij eenvoudig vergeleken met zwaardere kindjes van 16 maanden.
Maar met een draagconsult kan je goed leren om met meer kilos te lopen. Haar jongere neefje van 14 kilo heb ik ook nog geregeld op mijn buik/rug zonder problemen.
Ik heb er een speciale jas overheen waarbij mensen alleen haar hoofdje zien met beren muts, erg schattig, dus dit zorgt voor veel aandacht, wat ze dan ook weer geweldig vindt. ;)

3 maanden geleden
Onze meid wilt graag zelf aan de hand mee en dat doen wij. Dus ook tja dan masr iets slomer lopen maar we nemen de buggy wel gewoon mee dat als ze moe is ze in de buggy kan 🤗

3 maanden geleden
Wij hebben precies hetzelfde gehad, maar sinds dat wij een fietsbuggy hebben gekocht lukt het om een stuk te gaan wandelen of naar de stad te gaan , terwijl hij blijft zitten! Echt de beste aankoop ooit!
Wij hebben deze:
https://www.amazon.nl/Kinderkraft-EASYTWIST-Evolutionaire-driewieler-afneembaar/dp/B0BWFRZR92/ref=asc_df_B0BWFRZR92/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=709965479501&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=13918019145592678736&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9103137&hvtargid=pla-1976967573083&psc=1&mcid=be463ff29bb5300bbe92e6db2bb2f184&gad_source=1