12 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet of je een jongetje of een meisje krijgt, maar dit heb ik gegeven en dat vond mijn vriend heel leuk! 鈽猴笍

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn man voor vaderdag ook een voetbalshirt (voor hem) met bijpassend slabbertje (voor de baby) gekocht

2 jaar geleden

Ik heb deze gekocht voor mn vriend. Nog geen ervaring mee of het echt fijn is ;) https://www.womboo.nl/product/womboo-buidelshirt-man/

2 jaar geleden

Je kan ook alvast iets van matching petten o.i.d. halen. Die heb je op etsy. Of juist een bierproverij o.i.d. zodat hij er met een vriend nog even op uit kan voordat de baby er is.

2 jaar geleden

Reactie op XBernadettexx

Ik weet niet of je een jongetje of een meisje krijgt, maar dit heb ik gegev ...
Haha cute! Voor ons blijft het een verrassing wat het wordt maar er zijn vast ook neutrale versies 馃槉

2 jaar geleden

Dank voor de reacties allemaal! Leuk! Hier kan ik wat mee 馃槉

2 jaar geleden

Ik had voor mijn vriend een Voorlees boekje gekocht en dan met als thema bijvoorbeeld 'mijn papa is de beste'

2 jaar geleden

Mijn vriend is nogal een fashionista en ik heb hem tijdens de kraamweek een stoere tote bag gegeven van een urbanmerk dat hij leuk vindt met daarin een zwarte verschoonmat en luieretui (i.p.v. mijn gebloemde versie馃槃). Zo had hij ook een mannelijke luiertas om mee op pas te gaan馃槉

2 jaar geleden

Ik zat zelf te denken aan een vlechtcursus voor mijn vriend馃槀馃き maar kan het nergens vinden in de buurt

2 jaar geleden

Ik geef als kraamkado de vader ook altijd wat, is toch ook spannend voor een hun! Ik wist toevallig bij mijn zwager dat hij graag een gele zwembroek wilde voor zijn zoontje en heb toen voor zowel hem als zijn net geboren zoontje een matchende gele zwembroek geshopt! Hij vond het hartstikke leuk!