42 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op mardi1985
Wij doen stapelstenen. Wel duur, maar doen samen met de opa's en oma's. Kan ...
Hebben we al..mijn dochter heeft echt al het leuks wat je je kan bedenken. Stappelstein, wobbel, connetix,..ik wil nu echt wat voor hem 😊 enorm lastig.
2 maanden geleden
K heb zo'n vtech locomotief gekocht. We hebben echt alles al verder dus was lastig te verzinnen
2 maanden geleden
Wij hebben zelf (alvast):
• Keukentje
• theehoek
• theeservies
• en de Ikea kasten waar we de hoek mee gaan maken
2 maanden geleden
Mijn zoontje heeft een elektrische auto gekregen 🫣🤣 maar is ook voor de bruiloft.
Verder veel van V tech! Een schommel, glijbaan, zandbak. Lekker dingen om buiten te spelen!
2 maanden geleden
Het speelkeukentje word vaak genoemd als kado voor de jarige, die staat er nu al want die heeft de grote zus al gekregen voor haar 1e verjaardag.
Er werd al een abonnement op een dierentuin genoemd, heel leuk idee!
Ik zit nu zelf dan meer te denken aan fotoshoot met het hele gezin te doen. Dan hebben we mooie foto's van ons allemaal.
2 maanden geleden
Ik heb de vrech locomotief besteld..denk dat hij het geweldig vond (en zijn zus ook)..ook al ben ik dit topic gestart wil ik zelf ook wel wat tips geven, voor de 'nieuwe' ouders, succesvol speelgoed hier in huis:
-connetix
-stapelstein
-houten treinbaan
-wobbel
-keukentje
-tribike
-scoot & ride
-driewieler met duwstang
Veel speelgoed hebben ze niet gelijk wat aan, maar een paar maand later is het leuk, en het zijn flinke uitgaven!
Ik heb vorige week de vtech loopwagen trouwens gekocht op vinted voor een tientje..vind hij geweldig! Dus ook nog een tip.
2 maanden geleden
Wij geven zelf een loopkar en wat losse extraatjes nog! Heb voor familie en vrienden een lijstje. (En lijstje is ook als we zlef keer niet weten bijv. met sinterklaas etc., zet er gewoon vanalles in!)
2 maanden geleden
Mijn oudste zoontje heeft voor zijn eerste verjaardag een ‘scoot and ride’ gekregen van zijn opa en oma. Wat een hit was dat! Het is een loopfietsje die je later kan ombouwen tot een step. Loopfiets kan je echt al heel snel en veilig gebruiken voor je kleintje en de step wordt nog steeds met veel plezier gebruikt!
2 maanden geleden
https://www.smythstoys.com/nl/nl-nl/speelgoed/peuterspeelgoed/play-factory/play-factory-6-delige-evenwichtssteenset-voor-bewegingsspellen/p/238597
Nog een goedkope tip indien iemand de stapelstein graag willen kopen
2 maanden geleden
Reactie op mvanierland
Wij geven zelf een loopkar en wat losse extraatjes nog! Heb voor familie en ...
Hebben trouwens de "scoot and ride - my first" gekozen en besteld hiervoor😊
2 maanden geleden
Onze zoontje heeft vooruit al een grote speelparadijs gekregen met schommel tuinhuisje en glijbaan XL dus omdat die van ons al half loop nog niet volledig maar het begint te komen dachten we laten we het maar doen en op ze verjaardag krijg die een loopfiets en nog wat dingetjes en van opa en oma krijgt hij voor bij hun in de tuin een houten villa speelhuis met keukentje enzf en de loco motief van v tech
2 maanden geleden
Ik twijfel tussen een keukentje of de little people boerderij. De boerderij heb ik ook wel eens aan mijn nichtje voor haar verjaardag gegeven en daar wordt echt heel veel mee gespeeld. Keukentje kijken ze daar minder naar om heb ik het idee. En ik vraag me af of een keukentje al leuk is voor een net 1 jarige? Maken jullie hem aan de muur vast of trekken ze die niet zo maar om?
Iets voor in de tuin lijkt me ook wel leuk, een speelhuisje ofzo.