42 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Yagir
Ik twijfel tussen een keukentje of de little people boerderij. De boerderij ...
Keukentje wordt hier enorm veel mee gespeeld, maar pas rond 1,5 jaar.nu 2,5 jaar en echt haar favoriete speelgoed. Heb er met de tijd wel wat meer pannetjes e.d. bij gekocht.
2 maanden geleden
Leuk topic! Wij gaan zelf een Speelkleed geven van de stad waar we wonen, dit idee zeg maar https://www.bol.com/nl/p/auto-speelkleed-van-amersfoort-wasbaar-vloerkleed-100-x-150-cm-anti-slip-speelmat-voor-baby-kinderkamer-woonkamer-voor-binnen-buiten/9300000027424967?referrer=socialshare_pdp_androidapp
2 maanden geleden
Reactie op ikcvmiii
Wauw. Waar is deze van?
Petitie Amelie. Maar heb zelf marmer folie op het aanrecht geplakt
één maand geleden
Zou dit kunnen, een keukentje op de plek van de boekenkast? Ik was helemaal enthousiast maar mijn moeder zegt nu: pas op want er staan hete pannen op wat als er iets valt of spat en het komt op je kind… grrr nu ga ik weer twijfelen terwijl ik denk hoe vaak gebeurd dat nou en het keukentje past daar zo gezellig..
één maand geleden
Reactie op Doraxev🙋🏼♀️
Zou dit kunnen, een keukentje op de plek van de boekenkast? Ik was helemaal ...
Oeh ik snap wel wat je moeder zegt eigenlijk! Kan hij niet aan de andere kant van het eiland? Ik snap ook dat het je zo gezellig lijkt, maar dat is denk ik minder belangrijk dan veiligheid 😬
één maand geleden
Reactie op Toooh
Oeh ik snap wel wat je moeder zegt eigenlijk! Kan hij niet aan de andere ka ...
Hmmm ja he ik snap het eigenlijk ook wat ik zo irritant vind haha. Aan de andere kant is er dan weinig loopruimte over..Met avond eten zouden we hem wel even kunnen verplaatsen stel hij wil spelen.. maar of je dat altijd gaat doen..
één maand geleden
Reactie op Doraxev🙋🏼♀️
Zou dit kunnen, een keukentje op de plek van de boekenkast? Ik was helemaal ...
Ik zou het persoonlijk niet doen. Heb al een aantal keer meegemaakt dat ik ineens voel dat ze zich optrekt aan m'n broek terwijl ik aan het koken ben. Dus ik zou het zelf niet fijn vinden als ze zo dichtbij het fornuis kan spelen.. En toevallig laatst iets gehoord over brandwonden en kinderen 😅 Dat de meeste ongelukken gewoon om huiselijke sfeer gebeuren. Dus met hete pannen, hete thee etc...
één maand geleden
Reactie op Lilouri
We hebben een leertoren besteld die je kunt ombouwen naar bureau/glijbaan, ...
Welke is dat leek mij ook wel leuk om te geven
één maand geleden
Reactie op Lilouri
https://www.etsy.com/nl/listing/1726946265/kitchen-tower-3in1-learning-stoo ...
Thanks 👍
één maand geleden
Reactie op Floma
Ik zou het persoonlijk niet doen. Heb al een aantal keer meegemaakt dat ik ...
Ja je hebt ook gelijk. Dankjewel dit moest ik even horen van iemand anders dan mijn moeder