6 Reacties

3 weken geleden

Ik heb dit een keer gemaakt toen mijn moeder jarig was. Van je zoon kun je moeilijk een handafdrukje maken denk ik, maar dan kun je de voetjes gebruiken!

3 weken geleden

Ik heb toen een dienblad laten verven door mijn zoontje en daarna eer foto erop geplakt van hem met mijn opa en oma (we gingen toen naar hun toe op vakantie) en dit afgesloten met een beetje epoxy.

3 weken geleden

Reactie op MelissaSXM95

Ik heb toen een dienblad laten verven door mijn zoontje en daarna eer foto ...
Hij was toen overgins pas 7 maandjes dus was lekker veel geklieder

vorige week

Een fotoshoot is echt een leuk idee. Ofwel van de kleinkinderen doen en dan de foto's geven, ofwel fotoshoot geven en dan met opa en oma naar toe gaan.

vorige week

Je hebt een digitale fotolijstje en je kan van afstand (online) nieuwe fotos uploaden. Dan ziet ze in dr huis opeens telkens een nieuwe update/foto ipv via tel/whatsap sturen 馃槏

vorige week

Theedoos verven, doosje verven met chocolaatjes er in en foto achter een glas. Doosje was van action en had een deksel waar je een foto achter kon doen. Onderzetters versieren. Bloempot versieren, bloemen er in. Memory spel van foto's van de fam. Andere leuke foto cadeaus. Schriftje versieren en daarop 'oma's boodschappenlijstjes'. Tas personaliseren met 'oma's boodschappentas' oid.