7 Reacties

3 maanden geleden

Ja dit doet m’n zoontje ook. Uiteindelijk gaat ie wel slapen. Ik laat hem gewoon wat gaan want elke keer neerleggen heeft geen zin. Als ie moe is gaat ie wel slapen. Is ook zeker een fase

3 maanden geleden

Gewoon laten doen. Dochtertje gaat zitten en zelfs staan in bed of liggen spelen met der tut en knuffel. Uiteindelijk legt ze zich neer en gaan de slapen

3 maanden geleden

Probleem is dat als hij uiteindelijk zich “toegeeeft” en wilt gaan slapen, hij niet weet hoe hij weer op zn rug kan komen🫣🫣

3 maanden geleden

"Fase". Geen idee 🤣 Mijn zoontje deed dit ook toen hij zelf kon rollen en zitten. Hij doet het nu nog steeds, en gaat ook regelmatig staan, knuffels van de kast trekken in bed, en vervolgens er weer uit bed gooien 🙄 dan huilen omdat hij geen knuffel heeft om mee te slapen enz 🫣 Maar uiteindelijk gaat hij gewoon slapen, met of zonder duimpje 🤭 (duurt wel 30 tot 60 min ongestoord, anders langer)

3 maanden geleden

Ja hier ook, we deden slaapzak vast (van puckababy die is super lang) onder t matras. Deken en of lakentje strak om zn beentjes. En heb inmiddels de knuffel vast genaaid aan zn slaapzak. Die begrenzing heeft tie nodig en nu gaat t super! Sochtends heeft tie zich dan los gewurmd,maar omdat knuffel aan slaapzak vast zit kan die er niet meer uit en vind tie het prima in bed.

3 maanden geleden

Herkenbaar. Hier worden alle nieuwe skills ook geoefend in bed voor elk slaapje want beneden doet ie t nog niet. Ik laat m z’n ding doen want hij is telkens super trots als die weer eens is gaan zitten. Wel hebben wij een vloerbed dus hij heeft ook alle ruimte om t hele bed door te gaan