26 Reacties

3 jaar geleden

Maxi cosi Iora Die heb ook al met mijn zoontje waar hij 9 maanden heb in geslapen

3 jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Iora Air besteld.

3 jaar geleden

Wij hebben bij mijn dochter nooit een randje gehad. Ze rolde niet het bed in🤷🏼‍♀️ deze ronde hebben we meer ruimte in de slaapkamer en gaan we een ledikant ombouwen tot cosleeper

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Maxi Cosi Iora. Echt een degelijk en fijne Cosleeper. Ook iets groter dan je gemiddelde Cosleeper.

3 jaar geleden

Maxi cosi iora. Hoog, randje, instelbaar met hoogte verschil ivm reflux

3 jaar geleden

Novi co sleeper

3 jaar geleden

Wij hebben de bednest. Mijn dochter heeft er bijna 8 maanden in geslapen en rolde toen niet snachts. Deze co sleeper heeft wel een heel makkelijk klepje die ik als ik sliep half dicht deed.

3 jaar geleden

Reactie op Sara2011

Wij hebben de bednest. Mijn dochter heeft er bijna 8 maanden in geslapen en ...
Die wil ik ook heel graag. Mijn vriend vindt hem helaas te duur…

3 jaar geleden

Reactie op SamOktober31

Die wil ik ook heel graag. Mijn vriend vindt hem helaas te duur…
Ik had er 1 via marktplaats gekocht + nieuw matrasje. Misschien kun je daar iets vinden voor een mooie prijs? De zijkanten kan je wassen en het hout kun je gewoon afnemen 😊

3 jaar geleden

Wij hebben de Snuzpod gebruikt, top ding!

3 jaar geleden

Ik heb ook de Maxi Cosi Iora aangeschaft, maar eigenlijk vooral vanwege de opbergruimte onder het bedje. Verder heb ik hem niet echt vergeleken met andere cosleepers.

3 jaar geleden

Hier ook de bednest 👍

3 jaar geleden

Snuzpod4! Heeft een randje dus ze kon nooit eruit rollen (of tussen de bedden in oid)

3 jaar geleden

Wij hebben de we too cosleeper. Niet meer nieuw te koop zie ik maar je kan hem helemaal wassen dus tweedehands is prima. Geen randje tussen de cosleeper en ons bed, maar dat vind ik zelf juist heel fijn, met bv kon ik onze dochter liggend naar me toe schuiven en daarna weer terug schuiven. En als ze onrustig was kon ik gewoon mijn hand bij haar leggen en zelf comfortabel slapen ipv met mijn arm over een randje. In ons bed rollen heeft ze nooit gedaan, ze heeft er tot 9 maanden in geslapen. Hij kan ook lekker schuin, wat met verkoudheid en vooral de reflux heel fijn was!

3 jaar geleden

Wij gaan een cosleeper huren via Tiny Library. Duurzaam en goedkoper dan zelf aanschaffen! Ze hebben 3 verschillende.

3 jaar geleden

Ik zie dat veel van jullie de Maxi Cosi Iora hebben. Kan deze echt zo hoog als een hoge boxspring? Mijn bed is behoorlijk hoog,80 cm en ik heb nog geen co sleeper gevonden waarvan het matrasje net zo hoog kan...

3 jaar geleden

Reactie op AnnelijnK

Wij gaan een cosleeper huren via Tiny Library. Duurzaam en goedkoper dan ze ...
Ik vind het idee een gebruikt bedje te hebben niet heel fris en/of fijn. Dus vandaar de keus voor nieuw hier🤗 Tenzij je echt alle onderdelen kan wassen vind ik het anders. Anders mij niet gezien.

3 jaar geleden

Wij hebben van ons vorige kindje de Snuzpod4 nog en gaan deze nu ook weer gebruiken. Top ding!

3 jaar geleden

We hebben uiteindelijk besloten om een bednest te kopen, 2de hands en een nieuw matrasje. Zijn we alsnog veel goedkoper uit dan nieuw. Compromis gesloten. Hij vond 500 euro te duur en ik wilde echt de bednest. Dus nu 1 voor 250 en dan een matras voor 50 euro. Ik vind het namelijk ideaal dat je deze kan gebruiken aan je bed, zonder randje. Mocht hij/zij gaan rollen, dan kan ik er een half randje maken en wil ik even douchen, zet ik hem helemaal omhoog. Dus precies wat ik zoek! Dankjewel voor jullie aanbevelingen allemaal!

3 jaar geleden

Reactie op Willeke05

Ik zie dat veel van jullie de Maxi Cosi Iora hebben. Kan deze echt zo hoog ...
Toevallig hebben we hem dit weekend in de winkel opgemeten omdat we dezelfde vraag hadden! Het matrasje van de cosleeper komt op 55cm op de hoogste stand en het randje als de zijkant naar beneden is, zit dan op 65 cm. Onze boxspring is precies 65 cm, dus dat is te doen. Ik denk dat 80 echt te hoog is helaas :(