162 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Oktomom

Respect voor jou en ash0905 dat jullie het tapestry/mochila haken zo lang v ...
Meestal lukken grote projecten ook niet. Dit is voor mij al vrij groot maar ik heb wel een mooie motivatie dus deze gaat wel lukken. Normaal maak ik voornamelijk knuffeltjes en kleinere dingen

één jaar geleden

Een truitje gebreid 🤗

één jaar geleden

Reactie op Toooh

Een truitje gebreid 🤗
Ohh die is zoo leuk! Hoelang doe je daar ongeveer over? Ik heb ooit als kind geleerd om te breien maar nooit meer wat mee gedaan maar als ik dit zie wil ik ook zo'n truitje maken😍

één jaar geleden

Ben niet van het haken of breien maar heb dit verlate kraamkado gemaakt voor mijn zusje (lange levertijd materialen en kaartje duurde lang) Is de voorzijde van het geboortekaartje

één jaar geleden

Reactie op valeriebrian

Ben niet van het haken of breien maar heb dit verlate kraamkado gemaakt voo ...
Heel leuk dit!! Hoe heb je die letters op dat Doorzichtige gedeelte gedaan?

één jaar geleden

Reactie op M30

Ohh die is zoo leuk! Hoelang doe je daar ongeveer over? Ik heb ooit als kin ...
Dankjewel! Ik heb hier verrassend kort over gedaan, was er donderdagavond aan begonnen. Denk een paar uurtjes. Maar normaal duren mijn projecten wel wat langer 😅

één jaar geleden

Reactie op M30

Heel leuk dit!! Hoe heb je die letters op dat Doorzichtige gedeelte gedaan? ...
Dank je! Het is een lijstje met 2 glasplaatjes. De afbeelding is gemaakt van decal papier en de tekst eronder is een sticker. Door t tussen de plaatjes te doen is het ook beschermd

één jaar geleden

Heb dit grijze dekentje zelf gehaakt. Ben ook geen expert, maar met YouTube kom je een heel eind 🥰 vind m zelf goed gelukt en trots op het resultaat!

één jaar geleden

Reactie op annaaaatje

Heb dit grijze dekentje zelf gehaakt. Ben ook geen expert, maar met YouTube ...
Heel lief! Leuk met dat randje eraan!

één jaar geleden

Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe haakproject, haha. Vind de wol zó mooi 🩵

één jaar geleden

De basis van m’n macramé project is af. Nu nog de vlechten er aan maken en een klein licht snoer er in/omheen maken.

één jaar geleden

Reactie op Muri16

De basis van m’n macramé project is af. Nu nog de vlechten er aan maken en ...
Wauw dit is zoo cool!!

één jaar geleden

Nog een tuinbroekje aan het maken. Nog even afwerken en hij is klaar. Heb dit gratis patroon gevolgd: https://crobypatterns.com/category/crochet-tutorials/rompers-and-overalls/

één jaar geleden

Ik ben deze zomervakantie bezig met het naaien van de kleertjes voor de kleine uk. Dit pakje is lekker warm voor buiten in de draagzak of kinderwagen. Iemand nog tips voor leuke (gratis) patronen voor de kleine maatjes?

één jaar geleden

Reactie op mmmmmmmm

Ik ben deze zomervakantie bezig met het naaien van de kleertjes voor de kle ...
Wauw!! Is dit moeilijk? En een gratis patroon? Echt heel knap

één jaar geleden

Reactie op M30

Wauw!! Is dit moeilijk? En een gratis patroon? Echt heel knap
Ik heb het patroon van Annie do it yourself gebruikt, naar eigen inzicht iets kleiner gemaakt want die begint bij maat 68/74. En nog aanpassing bij de voetjes zodat die dicht kunnen. Geen beginnersklus want dan is ie wel echt lastig maar als je wat ervaring hebt dan is ie wel goed te doen

één jaar geleden

Een tijdje geleden begonnen met Tiffany glaskunst. Deze hanger gemaakt voor mijn kersverse nichtje June. Voor bij ons op de babykamer ga ik natuurlijk ook nog wat maken.

één jaar geleden

Pakje is klaar! Ligt nu te wachten op vulling 🥰

één jaar geleden

Reactie op Liekedd

Een tijdje geleden begonnen met Tiffany glaskunst. Deze hanger gemaakt voor ...
Super leuk 👌

één jaar geleden

Baby nestje gemaakt☺️