162 Reacties

één jaar geleden

Niet voor baby, maar wel creatief! Armbandje gemaakt :)

één jaar geleden

Reactie op Toooh

Niet voor baby, maar wel creatief! Armbandje gemaakt :)
Wauw wat een leuke! Hoe maak je dit?

één jaar geleden

Reactie op M30

Wauw wat een leuke! Hoe maak je dit?
Thanks! Het is heel makkelijk! https://youtu.be/7TfzNTGv4eA?si=bmJv-qzlKmtUMyER

één jaar geleden

Samen met vriendinnen heb ik een boxmobiel gemaakt van vilt.

één jaar geleden

Niet helemaal naar wens (een oor is groter), maar toch wel leuk 🙃 Ik heb de energie niet om het uit te halen en opnieuw te doen 🥲

één jaar geleden

En wat doe jij met je oude handdoeken? (Ivm samenwonen een overschot) Nou ik maak daar washandjes van en spuugdoekjes 🤣 3 washandjes en 4 doekjes per handdoek. Ik ben dik tevreden hoor. Met mijn reuma dik een uur over gedaan met hier en daar een foutje maar t is goed zat 👀 Nu ff chillen, kijk die stapel 🤣😱

één jaar geleden

Eindelijk mijn dekentje afgemaakt waar ik jaren geleden aan begonnen was na miskraam. Ik ben er heel lang mee bezig geweest en had geen inspiratie voor de rand afwerking (ik wilde absoluut geen kleur), dus heeft heel lang in de kast gelegen... Kwam m deze week weer tegen met opruimen en besloot vandaag opeens wat ik met het randje wilde. Misschien is dit wel net het laatste beetje wat nodig is om de kleine regenboog te verwelkomen 🤗 (vandaag 40 weken).

één jaar geleden

Super leuke creaties! Ik had graag meer DIY's willen doen maar mijn zwangerschapsastma stond dat niet toe. Wel deze muziekmobiel gemaakt.

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ik heb de naam nu uitgefreesd maar ben er nog niet helemaal uit tis niet zo ...
Heb het wat dieper uitgefreesd

één jaar geleden

Mij man heeft het geboorte bord zelf gemaakt. Ik vind hem prachtig😍

één jaar geleden

🩷

één jaar geleden

Reactie op Kersje5

🩷
Wat mooi allemaal! Vooral die macrame hanger!!

één jaar geleden

Echt prachtige dingen komen hier voorbij. Zo leuk en origineel met die kralen ook. Hier bezig met een geboortebord. Bijna af alleen de touwtjes nog en de naam erop

één jaar geleden

Reactie op Frummeltje123456

Wat mooi allemaal! Vooral die macrame hanger!!
Dankjewel 🩷 heb er nog veel meer gemaakt haha, maar niet allemaal voor de babykamer🥰

één jaar geleden

Reactie op Kersje5

Dankjewel 🩷 heb er nog veel meer gemaakt haha, maar niet allemaal voor de ...
Ik zou ze idd ook door het hele huis heen hangen🥳

één jaar geleden

Hoes voor om de boxmatras gemaakt;

één jaar geleden

Als je man bordspel fan is en een reqeust heeft ( had voor hem eerder al meeple kussens gemaakt voor z'n bordspel zolder dus nu moest en zou er een mini versie voor de kleine man komen)

één jaar geleden

Ik ben met mijn verlof direct aan een wiegdeken begonnen, hij was binnen een week al af 🥰 Afmeting 70x70, want 100cm lijkt me wel erg lang voor in de wieg

één jaar geleden

Boxkleed zelf gemaakt 🥰

één jaar geleden

Reactie op MamaVera

Boxkleed zelf gemaakt 🥰
Prachtige stofkeuze ook! ❤️