162 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Ik merk helaas dat ik de focus niet kan pakken om lekker aan de slag te gaa ...
Babyfoon naast de naaispullen en gaan met die banaan 🤣 hij zit nu midden in de 4 mnd slaap regressie dus er komt niet heel veel van als hij slaapt. Ik naai of teken dan als hij in de box bezig is met zichzelf of op de grond op de foam tegels (naast de tafel).

9 maanden geleden

Reactie op Oktomom

heel erg herkenbaar :(

9 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Oo ik heb echt precies dit ook! Ik wil minstens een uur kunnen doorpakken en als ik daar niet van tevoren op kan rekenen dan zit ik echt niet lekker dus begin ik niet. Ik ga binnenkort wat avondjes zitten als partner thuis is. Dat is de bedoeling iig😅

9 maanden geleden

Ik kom er nu ook echt niet meer aan toe 😢 Het is niet dat het niet kan, maar ik vind het inderdaad dan lastig om onderbroken te worden als hij weer wakker wordt. Ik weet eigenlijk niet of ik alle creaties al hier heb gedeeld, want heb echt veel gemaakt! Veel vestjes, truitjes en drie dekens. Zou wel meer willen maken in de grotere maten, maar dat is toch lastig nu.

9 maanden geleden

Ik zou zo graag een hobbyclubje hebben waar je standaard 1 avond per week heen kan zodat je sowieso nog iets voor elkaar krijgt en ook gewoon een avondje voor jezelf hebt zonder baby. Maar volgens mij bestaat dat helaas niet echt

9 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Ik zou zo graag een hobbyclubje hebben waar je standaard 1 avond per week h ...
Jaa ik ook! Ben nu bezig het in onze stad op te zetten. Regio Utrecht. Lijkt me ook ideaal, thuis kan ik me er niet goed toe zetten eraan te beginnen

9 maanden geleden

Reactie op M30

Jaa ik ook! Ben nu bezig het in onze stad op te zetten. Regio Utrecht. Lijk ...
Wat een goed idee! Wat is regio Utrecht? Ik woon in Doorn ☺️

9 maanden geleden

Reactie op M30

Jaa ik ook! Ben nu bezig het in onze stad op te zetten. Regio Utrecht. Lijk ...
Leuk! Hier in omgeving zijn wel wat van die clubjes maarja laat ik nou zelf geen vervoer hebben en ook noet de ruimte om het zelf te hosten 🥲

9 maanden geleden

Reactie op J84

Wat een goed idee! Wat is regio Utrecht? Ik woon in Doorn ☺️
Andere kant van Utrecht. Vianen nieuwegein etc. Maar het moet nog van e grond komen hoor. Misschien kun je bij de supermarkt een advertentie plaatsen of op een Facebook pagina als marktplaats doorn

9 maanden geleden

Reactie op M30

Andere kant van Utrecht. Vianen nieuwegein etc. Maar het moet nog van e gro ...
Ah ja, andere kant ☺️ mijn naailessen starten weer in september en ik ga soms even met de buurvrouw achter de naaimachine, maar heb er ook echt weer behoefte aan inderdaad!

5 maanden geleden

Nieuw leven in dit topic! Zelf een broekje genaaid, voor het eerst met stretch gewerkt dus het was even een uitdaging! Best trots voor zo'n eerste keer :)

5 maanden geleden

Reactie op Toooh

Nieuw leven in dit topic! Zelf een broekje genaaid, voor het eerst met st ...
Heeeeeel leuk 😍

5 maanden geleden

Reactie op Toooh

Leuk! Fijn modelletje ook ☺️ maar wat een gepriegel hè, de boordjes van de broekspijpjes 😅🙈

5 maanden geleden

Reactie op Toooh

Wat mooi zeg!

5 maanden geleden

Reactie op J84

Leuk! Fijn modelletje ook ☺️ maar wat een gepriegel hè, de boordjes van de ...
Meine gute inderdaad ja, haha :') en ik vergeet ook elke keer weer dat je best veel ruimtelijk inzicht nodig hebt om te naaien (en dat heb ik niet haha)

3 maanden geleden

Zomerrokje gemaakt 🌼

3 maanden geleden

Hier al een aantal leuke ideeën voor de 1e verjaardag. Om het toch budgetproof wat uitgebreider aan te kleden. Lang leve pinterest 😁😁

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

Zomerrokje gemaakt 🌼
Wat mooi!

3 maanden geleden

Rammelaar met boekje als cadeautje :)

3 maanden geleden

Reactie op mam123aatje

Rammelaar met boekje als cadeautje :)
Wat leuk, helemaal in stijl!