6 Reacties

2 jaar geleden

Heel normaal gaat vanzelf over. Had het zelfde probleem maar gaat echt over je lijf heeft tijd nodig!

2 jaar geleden

Ik heb ook dat ik wanneer ik het voel aankomen gelijk moet rennen.. het hoort er helaas bij en heb de laatste week het idee dat het beter gaat. Misschien een optie om naar een bekkenbodemfysio te gaan? Ik snap dat je je schaamt maar is echt niet nodig

2 jaar geleden

Zo snel mogelijk naar een erkende bekkenfysio gaan. Die kan je echt verder helpen

2 jaar geleden

Het komt heel vaak voor post partum, maar is daarom niet meteen 'normaal '. Ik heb er zelf ook last van en ben nu begonnen bij de bekkenbodem fysiotherapeut. Met wat oefeningen gaat het al stukken beter. Daarnaast heb ik een fissuur (waardoor de pijn onder qnded komt)waar diltiazem crème ook goed bij helpt

2 jaar geleden

Zo vervelend! Ik herken het heel erg betreft lucht! Dit heb ik al sinds de geboorte van mijn eerste dochter 2 jaar geleden. Bij mij is het met name de angst, dan dat het echt gebeurt. Als ik jouw klachten lees zou mijn advies ook echt zijn om zsm naar een goede bekkenfysio te gaan. Zij zal een (inwendig) onderzoek doen en je gerichte oefeningen geven.

2 jaar geleden

Dankjulliewel lieve meiden voor de reacties. Hoewel ik het natuurlijk erg vervelend vind voor jullie, ben ik ook ‘blij’ dat ik niet de enige ben en dat het toch ook wel herkenbaar is! Ik ga vandaag eens zoeken naar een goede bekkenfysio hier in de buurt. Hopelijk snel overal vanaf! 😘